Urăsc zilele scurte!

Poate că n-ar mai trebui s-o spun, fiindcă am rezolvat problemele care m-au enervat peste zi... Noroc că am prieteni influenţi şi o şcoală de presă care m-a pregătit pentru viaţă mai bine decât pe mulţi dintre compatrioţii mei!

Vinerea e zi scurtă, toată lumea ştie asta! E atât de scurtă încât angajaţii de la stat sau de la particular nici nu te mai bagă în seamă! Mi s-a întâmplat vinerea asta de două ori să primesc răspunsul: "Ştiţi, nu se poate azi, e zi scurtă! Veniţi dumneavoastră luni". Hai, nu zău? Mai du-te tu în mă-ta cu ziua ta scurtă, că eu am de rezolvat urgent problema! Nu detaliez fiindcă, aşa cum am spus, m-am apucat de dat telefoane şi de bătut la uşile directorilor, devenind un pic nesimţit în insistenţa mea, rezultatul final fiind că mi-am rezolvat problemele.

Dar nu pot să nu remarc faptul că există mii de români care suferă o asemenea umilinţă din partea unor puturoşi care nu vor să-şi mişte fundul de pe scaun pentru 5-10 minute, sub pretextul că "e zi scurtă"! Sunt oameni amărâţi care vin de la ţară, sunt muncitori care se învoiesc cu greu de la serviciu şi dau peste asemenea nesimţiţi, sunt mame cu bebeluşi în braţe care pierd timp la ghişeele deschise, dar nefuncţionale vinerea. Sunt supuşi unui tratament degradant care trebuie să înceteze. Dacă fiecare dintre noi ar face scandal la primirea replicii "e zi scurtă", dacă am ştii să ne cerem drepturile cu demnitate, dar cu autoritate, am transforma din nou vinerea în zi normală de lucru.

Am observat că unele instituţii nici nu au mai pus program cu publicul vinerea, probabil să scape de nesimţiţii care bat la geamurile ghişeelor. Eu propun altceva, stimabili guvernanţi: fiindcă tot trebuie să le daţi angajaţilor de la stat 10 zile libere până la sfârşitul anului, eu propun ca ele să nu fie luate toate odată, ci în fiecare zi de joi a săptămânii! Aşa aţi ajunge să munciţi doar luni, marţi şi miercuri. E bine aşa, puilor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!