Au câştigat cei de la FC Argeş?

M-am uitat la prima repriză a meciului de azi, FC Argeş - Arieşul Turda 1-2, după care am plecat pentru o jumătate de oră să rezolv o treabă. În mod normal, nu mi-aş fi întrerupt vizionarea partidei, dar mi-am dat seama imediat că e ceva necurat la meciul ăsta. Nu pot fi păcălit aşa uşor de cei care încearcă să păcălească fotbalul!

Am intuit imediat că este posibil ca unii dintre jucători să fi jucat la pariuri propria echipă. Bineînţeles că nu am nicio dovadă, doar cred că aşa a fost după lentoarea și plictiseala din teren. Am revenit în faţa televizorului prin minutul 75 şi scorul era 1-1. E clar, mi-am zis, au pariat pe X, fiindcă egalul are cote destul de mari, plus că nici nu ar risca foarte mult poziţia în clasament. Numai că în prelungiri, oaspeţii au scos un 11 metri, pe care l-au şi transformat!

Chiar să fi mizat piteştenii pe 2? Sigur, în retur pot să revină în forţă, sunt de departe cei mai buni din serie, dar parcă e greu de crezut că au jucat pentru victoria Arieşului. Aşa că: au câştigat sau nu cei de la FC Argeş?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!