Blog de ...eşti

Aşa cum am promis, mă revanşez pentru zilele în care am lipsit de la "serviciu", adică de la criticat. Şi o s-o iau în ordine...

Blog de Bucureşti al Iuliei este, din punctul de vedere al stilului, cel mai aproape de Canguru', adică de al meu. Iulia scrie în acelaşi mod în care o fac şi eu, în sensul că sunt zile la rând în care îşi povesteşte păţaniile, cu bucurie, supărare sau fustrare, scrie despre ce a mâncat, ce muzică a ascultat, ce a văzut la televizor, etc. În mijlocul multor articole apare Bucureştiul, dar aşa de bine ar putea fi oricare oraş al României, e la fel peste tot. Îmi place că urmăreşte unele competiţii sportive, dar cu fotbalul o cam dă în bară! De exemplu, după egalul contra Franţei, când am pierdut teoretic şansele de calificare la Mondial, Iulia a scris, recunoscând totuşi eşecul preliminariilor, că a fost rezultatul care ne dă speranţe pentru viitor. Viitorul apropiat se cunoaşte, 0-5 cu Sebia!

Am încercat să găsesc ceva de criticat, dar nu am reuşit. Nu pot să mă iau de aspectul grafic, pentru că tema mea este cu muuult mai slabă, aşa că: ţine-o tot aşa, Iulia!

Comentarii

Iulia a spus…
Cu fotbalul ai dreptate, am dat-o in bara, dar eu zic ca doar la capitolul pronosticuri. Pentru ca stiam si am scris ca nu ne vom califica. insa eu, in momentul ala, incepusem sa sper in renasterea unei echipe. nu de a doua zi, ci asa, pentru viitoarele mondiale si europene...nu a fost sa fie...
P.S. Jos palaria pentru turul de forta pe care l-ai facut, reusind sa scrii despre toata lumea!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!