Nu vreau prezervative XXL!

Era gata-gata să cumpăr un pachet de prezervative XXL, dar m-am răzgândit la casă! Oricum, faptul că au trecut prin aparatul de citit coduri de bare m-a ridicat puţin în ochii tinerei vânzătoare... ;)

Am fost azi să cumpăr nişte nisip pentru pisicuţe din Kaufland şi mai aveam alături 2-3 articole, când mă trezesc că se cutremură banda! Haiti ;), cutremur! Da de unde, o pensionară s-a chinuit să ridice un bax cu Coca Cola şi apoi l-a trântit realmente, de ne-am speriat toţi pe o rază de 10 metri... Ajung eu la casă şi mă pregătesc să bag în sacoşă ceea ce cumpărasem. Cafeaua, Arielu', prezervativele, Whiskasu'... Hopa, RW! Cum prezervative? Eu nu am luat prezervative! Nu folosesc prezervative! Zic: "Domnişoară, anulaţi vă rog prezervativele, că nu sunt ale mele". "V-aţi răzgândit, nu le mai luaţi?", întreabă şmecheră tipa de la casă. "Dar nu le-am luat niciodată, nu ştiu cum au ajuns aici". "Sunt XXL", spune cu un ton uşor admirativ casiera... Aş fi vrut să continui jocul tipei şi să-i răspund "Mi-am dat seama că sunt prea mici şi nu aveţi mărimi mai mari", dar mi-a fost puţin ruşine şi, în plus, a intervenit pensionara: "Cred că au căzut de aici (arată un stand cu prezervative aflat deasupra benzii) atunci când am pus eu baxul".

Ce întâmplare ciudată, de folosit în filme sau cărţi, cu continuarea şi ajustările de rigoare: vânzătoarea să fie o tipă hot, care să şoptească la plecare Call me şi să facă semnul telefonului dus la ureche, iar doamna venerabilă să fie o Madonna la 60 de ani, care să-mi facă şi ea semnul bătutului albuşurilor cu telul, dacă înţelegi ce spun...

Comentarii

Bogdan BURHAN a spus…
De acord cu Oana, chiar dacă nu o cunosc: "foarte tare!"
Canguru' a spus…
E simplu daca vrei s-o cunosti pe cea mai faina scriitoare din judet: vii vineri la Pitesti, la Libraria Mea, la bisaptamanala intalnire a bloggerilor argeseni, sa glumim, sa bem o bere sau o cafea si (aici, in paranteze, citeste doar tu) sa plangem unul pe umarul celuilalt din cauza cainilor rosii
Geocer a spus…
Eu le-as fi luat, ca-mi trebuie. Si era buna si marimea :))
Andrei Răduţu a spus…
=))...foarte tare:))
Omuldelamunte a spus…
@Oana- Păi numai când e "foarte tare" se folosesc prezervativele.
Nu contează mărimea ci gustul, pentru că mărimea o poţi ajusta acasă, cu foarfeca. Asupra prezervativelor, pentru că, asupra calapodului acţionează ea, în funcţie de cât e de grasă şi urâtă.
Canguru' a spus…
@ Omuldelamunte
Foarte tare! Again!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!