Rappa_ru, un Cangur mai tânăr

I-o fi convenind sau nu, eu îl compar pe Rappa_ru, următorul concurent intrat în jocul criticilor, cu un Cangur mai mic. Adică, atunci când îl citesc pe el îmi aduc aminte de mine, în urmă cu mai bine de 10 ani. Felul cum scrie, cum se apleacă asupra subiectelor, felul în care trece de la nostalgie la realitatea dură a vieţii de adolescent, cum devine dintr-odată serios după o glumă bună, îmi reverberează în memorie amintiri dintre cele mai plăcute. Ca şi pe Logatu, l-am cunoscut pe Rappa_ru cu ocazia aberaţiilor. Cred că ne-am plăcut blogurile reciproc, fiindcă de atunci ne vizităm mereu şi chiar comentăm la articolele postate.

Ceea ce n-am înţeles eu niciodată, şi aici e o critică la adresa ignoranţei mele, este:
1. Care e numele de familie al lui Rappa_ru (Andrei sau Răduţu)?
2. De ce a scris o introducere atât de mare, pe care nici azi nu am avut răbdare s-o citesc până la capăt?
3. Ce s-ar fi făcut dacă nu ar fi existat link-urile, blogroll-urile şi History în browser, pentru că nu ştiu dacă aş fi putut tasta zi de zi veveve punct trytothinknothingelsematters punct şiaşamaideparte punct com?

Comentarii

Andrei Răduţu a spus…
In primul rand, multumesc de aprecieri:)...mi-a placut aia cu Cangurul mai mic;))...si acum...
1)Răduţu
2)Pai fiecare are parerea lui in legatura cu intorducerea...
3)Copy-Paste ?...e adevarat ca linkul e cam mare, dar nu am gasit ceea ce imi place mie pe vremea aia...asta fuse...ce sa-i fac...;))...toate cele bune si sa ne citim placut in continuare Canguru':)

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!