Nemţii, luaţi pe nepregătite!

Dacă vrem cu tot dinadinsul să fim cârcotaşi, reuşim chiar şi cu riguroşii nemţi! Iată cum au fost ei luaţi pe nepregătite de zăpada căzută în abundenţă zilele trecute! Ditamai autobanda A3 care traversează Germania şi unde zilnic se înregistreză un trafic cu sute de mii de maşini era acoperită cu zăpadă şi se circula greu. Asta dacă e să fim cârcotaşi...

Dacă e să fim corecţi până la capăt, trebuie să recunoaştem că din 10 în 10 km am întâlnit detaşamentele de deszăpezire, care aruncau cu ceva ce semăna a sare, dar nu era sare, fiindcă maşinile erau mai curate decât atunci când ies de la spălătorie! Şi s-a circulat perfect în condiţii de iarnă!







Şi apropo de trafic, am trăit o experienţă unică pe una dintre autostrăzile care duce în Helsinki. Eram cu un prieten neamţ în maşină şi ne grăbeam către aeroport. În faţă, pe o autostradă cu patru benzi pe sens, seara, numai luminiţe roşii, semn că e full! Pe o distanţă de câţiva kilometri buni! Shit, îmi zic în gând, gândul fiind la blocajele din Bucureşti... Şoferu' mergea cu 130 km/h... Şi merge, şi merge, şi merge... Şi nu se opreşte deloc! Abia apoi îmi dau seama că toată coloana aia de zeci de kilometri se mişca cu 130 km/h! Fabulos, nu? Asta înseamnă infrastructură, ca zecile de mii de maşini să aibă unde să se descarce, să treacă din autobandă în autobandă, nu să se oprească la stopul de la Militari! Că apoi e groaznic!

Comentarii

Geocer a spus…
Va sa zica, tu gandesti in engleza ! Asta am inteles eu din expresia "Shit, îmi zic în gând"
Canguru' a spus…
=)) Hai ca m-ai facut sa rad! Sincer!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!