N-am să-l critic pe Logatu

Observ, în timp ce scriu şi urmărind postările anterioare legate de joculeţul propus de Geocer, că nu prea am criticat deloc, deşi asta era de fapt şmecheria. Pe niciunul nu am putut să-l critic, fiindcă nu am prea avut de ce mă lega, mai ales că blogul meu este departe de a fi perfect. Cu atât mai mult nu pot să spun cuvinte rele despre Logatu, pe care l-am cunoscut cu ocazia precedentului joc inventat de Geocer, cel cu aberaţiile. Este un veteran al netului, are cunoştinţe vaste legate de scripturi şi alte nenorociri în care îmi prind urechile şi cunoaşte juma' din blogosferă. Singurul lucru de care m-aş lega este că nu e perseverent fiindcă, la subiectele abordate şi informaţiile pe care le are, în alte condiţii ar fi putut fi un mic Zoso local.

Iar o să mă critice Geocer (deşi rândul meu a trecut), o să spună că e singurul despre care am scris de rău. Dar cu el mi-am permis, şi ştie că ştiu că are cel mai bun dintre blogurile participante la joc.

Comentarii

Logatu a spus…
Nu am participat la concursul de aberatii. Doar la criptograme am incercat.
Canguru' a spus…
Da, dar eu atunci te-am cunoscut, prin comentariile pe care le-ai pus

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!