Cristian who?

Buuun, şi am ajuns la finaaaal... Ultima critică pe care o fac este la adresa blogului lui Cristian Simion. Şi dacă e ultima, păi atunci să-mi dau silinţa, mi-am zis. Aşa cum spunea el despre mine, gândim şi ne exprimăm în scris cam la fel, adică ne place să ne băgăm nasul unde nu prea ne fierbe oala şi coada unde nu trebuie, condimentând comentariile noastre cu ironii fine, dar înţepătoare. De nota 10 multe dintre articolele lui, pe care le citesc de mult timp şi, uneori, pe care sunt invidios: Rutina, Menajeria de la etajul 5 sau Unde este tatăl. De 10 plus sunt toate prozele scurte (PA-urile) şi de mai mulţi de 10 sunt articolele hazlii la care apelează atunci când nu este enervat/frustrat/supărat pe viaţă: Forum auto, Promoţie la Costineşti sau Viaţa de cuplu.

Ok, şi critica unde este? Păi la stilul pe care-l are nu am nimic de obiectat, ar trebui să mă critic de unul singur, luând în considerare cele spuse mai sus. Dar nu înţeleg totuşi de ce nu pot afla mai multe despre el, lipsind orice prezentare oricât de sumară ar fi, sau de ce şi-a pus link la blogul său, de pe propriul său blog! Sau invers... Mă rog... Oricum nu înţeleg...

Această critică a fost ultima în cadrul jocului inventat de Geocer! Turisticus s-a retras, la fel ca şi Julie. Motiv pentru care îl somez pe domnul Geocer să inventeze dracului un joc mai ţipător, mai şmecher, ca să ne ţină pe to(n)ţi conectaţi. Ar mai trebui să răsufle uşuraţi azi următorii: Alina, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, Rappa_ru, Melami, Simion Cristian şi Turisticus.

Comentarii

Simion Cristian a spus…
Ha! HA HA! Faza cu linku' e tare! Ai dreptate am pe blogul wordpress un linck cu blogul meu, dar de pe blogspot! (Care nu are nici un articol). E mai complicat si oricum nici eu nu inteleg de ce am si pe blogspot!!! :) :) :)

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!