Uf, am scăpat!

De vreo 2-3 săptămâni am devenit, probabil, cel mai activ om de pe planetă pe site-ul youtube! Vizitele mele au fost lungi şi dese, am dat search-uri în sute de variante şi din fericire n-am găsit ce căutam. În tot acest timp am accesat prea puţine video-uri, aşa că prezenţa cu care mă laud nu poate fi şi cuantificată. Se pare că am scăpat!

Să mă explic. În toată această perioadă am trăit cu teama că o să mă fac de baftă în întreaga ţară! Am făcut-o lată, de nu m-am mai ridicat de jos şi am avut impresia că cineva a filmat scena în care eram pur şi simplu de rahat. Se mai întâmplă, mai ales când eşti cu capul în nori, aşa cum sunt eu (unii ar spune "dus").

Pe la începutul anului primesc o sumă de bani în euro, pe care mă hotărăsc să mă duc s-o schimb la o casă de schimb valutar. De la biroul Western Union de unde am ridicat banii am primit un plic, dar nu mi-a dat seama că acel plic nu are fund. Aşa că l-am fluturat pe stradă, până când toţi euroii s-au împrăştiat pe jos, pe o rază de vreo 3-4 metri! M-am pi..t pe mine instantaneu, după care m-am aruncat pe jos să strâng banii, să nu îi ia vântu'. Bineînţeles că s-a râs de mine şi cu c..u' şi s-a făcut mişto, pentru că îi auzeam pe unii trecând pe lângă mine cum chicoteau. Din fericire am recuperat toată suma, fără că vreun "binevoitor" să mă ajute, dar am avut impresia că în acest timp de umilire totală cineva a filmat scena cu telefonul mobil. Se pare că m-am înşelat...

Povestea e cât se poate de adevărată şi poate fi verificată la două chioşcuri de presă din oraş. Locaţia... puncte-puncte... Un loc pe unde nu o să mai trec vreo câţiva ani...

Comentarii

Razvan a spus…
Bine ca n-ai pierdut euroii, pana la urma nu era mare branza sa apari pe youtube:))
Geocer a spus…
Aaaaa, tu erai ala de pe trilulilu care se tavalea pe jos ca sa stranga banii? Maaaama ce mai radeau cei care comentau !
Noroc ca nu ti se vede fatza !
Canguru' a spus…
Da, da, Geo, cine pune pe trilulilu inainte de a pune pe youtube?
silavaracald a spus…
Tu erai ăla cu canadiană gri și fes negru? :D
Canguru' a spus…
Melami, n-ai nimerit. Nu port fes, iar canadiană am mătuşa, nu haina!
silavaracald a spus…
Mda! Te cred. De data asta ai scăpat. Dar totuşi, aducea puţin cu tine. Dar ai dreptate: ăla era homeless şi avea ceva mai mulţi bani decât zici tu că-i scăpaseşi pe jos! =))

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!