Julie, petit fille avec un belle blog

Iar o să zică Geocer că am stâlcit limba... Pe puştoaica Julie (juliia_kid) am cunoscut-o prin intermediul lui Geocer şi am rămas un cititor fidel al ei pentru că mi-a plăcut stilul de abordare a subiectelor. Este când senină, când simpatică, uneori nostalgică, alteori enigmatică, dar cel mai mult e optimistă, aşa cum este smiley-ul ce-i luminează blogul. Nu ai cum să nu-ţi dai seama că este la vârsta adolescenţei, datorită multor întrebări "tip jurnal" (în limbaj bloggeristic, leapşa) la care răspunde frecvent.

Buuun, acum să trecem la critici... Prea mult alb şi gri pe blogul ei, ar trebui să fie o fire veselă, să emane de optimism aşa cum face din texte. Câteodată postează articole filozofice sau care denotă o maturizare forţată, lucruri care nu o prind. Nu e un lucru greşit, e bine că gândeşte sănătos, dar e preferabil să rămână la vârsta care o reprezintă. Şi ultima critică: a pus pe locul 86 în TOP 99 al ei melodia Mel C - Never be the same again, care mie îmi place cel mai mult pe lumea asta! Iar 90% din top îmi e total necunoscut, deşi eu consider că am ceva cunoştinţe despre muzică...

Acest comentariu face parte din jocul ăla, cu criticile, de care v-am tot spus, şi pe care Geocer ni l-a propus. Alături de mine, o vor mai critica pe p'tit Julie Alina, Ema, Geocer, Iulia, Logatu, Rappa_ru, Silavaracald, Simion Cristian şi Turisticus

Comentarii

julie a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Geocer a spus…
Ba, eu o felicit pentru ca pune pe locuri bune formatii precum Gun's an roses, Aerosmith, Eurythmics sau Ace of Base. Se vede ca se pricepe la muzica adevarata, nu la cea comerciala.
Geocer a spus…
Iar pe locul 21 a pus o melodie extraordinara despre care eu am zis cateva vorbe (si am si postat-o)aici. Asta-i muzica adevarata !
Canguru' a spus…
George, oare avem si noi ceva in comun? De exemplu, ce-ti plac: blondele sau brunetele?
Anonim a spus…
Mie-mi plac brunetele si mai ales creolele. Dar tie?
Geocer a spus…
Eu eram anonimul, dar a plecat comentariul pana sa ma identific.
Canguru' a spus…
Mie-mi plac blondele, pentru ca nevasta-mea e bruneta =)) Deh, ravnesti la ce n-ai...

Buna faza cu anonimul, chiar ziceam ca se baga un anonim in discutia noastra! :D

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!