Te plac ăăă, te plac ăăă!

În seara asta am fost la o petrecere de pici! Nu de pici tu, cititorule, ci de pitici! Erika a fost invitată de Ioana la clubul Tuka. Erika şi Ioana au fost colege doi ani la grădi, dar Ioana a plecat anul ăsta la şcoală. Fetele au ţinut legătura prin intermediul telefonului, bârfesc în fiecare seară câte vreun sfert de oră.

Super-petrecere, când cineva face din distrarea copiilor un job din care câştigă bani, îşi dă şi interesul. Copiii au avut parte de o petrecere pe cinste, cu clovn, jocuri, concursuri, dansuri, tort, confetti, şampanie, muzică, etc. Eu, de o seară agreabilă şi o cafea mică, dar bună.

Apropo de muzică, de fapt aici voiam să ajung. Gazdele aveau un repertoriu vast de melodii de distracţie pentru copii. Pe lângă cântecele cunoscute şi pe care le ascult şi pe acasă, am avut marea surpriză şi nostalgie să-i aud pe cei de la Genius şi de la 3rei Sud Est, în varianta copilăroasă! Damn it, ce cântece super! Cel mai mult mi-a plăcut însă Te plac! Melodia mi-aduce aminte de anii 90, de mare fără bani, de muuuult bronz, de cluburi şi discoteci pe plajă, de vodkă... "Ei, ei, ei / ho, ho, ho!"

3 Sud Est - Te plac asa cum esti

Comentarii

Geocer a spus…
Ai mare noroc. Pe mine nu ma mai ia fiu-meu la petrecerile la care participa, desi mie mi-ar place sa merg !
Canguru' a spus…
Stai linistit ca nici pe mine nu ma va mai lua cand va creste, mai ales ca e fata. Desi mie mi-ar placea mai mult decat iti place tie acum... :P

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!