Irezistibil, se ştie...!

Acest comentariu face parte din jocul "Criticat, deci există", la care mai participă următorii bloggeri prieteni: Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, Rappa_ru, Silavaracald, Simion Cristian şi Turisticus.

Colegă de trust cu mine o perioadă, Alina a dovedit cunoscuţilor că e de "trust" în multe privinţe. Tocmai de aceea, apariţia ei de ceva timp în blogosferă m-a bucurat, cu toate că ne-am cam contrat la unele comentarii. Apoi, văzând probabil că are multe să spună, şi-a făcut şi un blog. Mă bucură însă că nu a ales să abordeze subiecte politice, unde se pare că avem cu totul şi cu totul alte simpatii...

Blogul ei e unul personal, nu o interesează să se aplece asupra evenimentelor social-politice. Îmi place genul acesta de blog, pentru că descopăr persoana, şi nu principiile persoanei. Dacă pe lângă abordările personale ar fi scris, de exemplu, despre politică, a doua oară nu mai intram pe blogul ei, fiindcă m-ar fi mâncat degetele să îi dau replica, şi decât să intru în polemici, mai bine m-aş fi abţinut. Aşa, nu e cazul, şi îi vizitez pagina cât pot de des.

Cel mai mult îmi place că am ocazia să văd locuri superbe pe unde ea a trecut, irezistibile, fiind o împătimită a excursiilor, la fel ca mine. O notă în plus pentru pozele de la Curtea de Argeş, pe care juri că le-a făcut un fotograf profesionist!

Critici? Deocamdată doar că postează destul de rar...

Comentarii

Simion Cristian a spus…
MIe imi place si blogul si tipa!
Alina a spus…
Tu stii ca eu destul de tarziu te-am recunoscut? Noroc cu poza.

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!