Premiu Irezistibil

Am primit un premiu Irezistibil!

E prima oară într-un an şi jumătate de când am picat în blogosferă, când primesc un premiu. Nu mă dau în vânt după premii, dar ăsta este mai special, aşa că l-am acceptat. În loc de o poză cu două pisicuţe sau un apus de soare, e un text, poate plictisitor, dar e o bună metodă de a atrage noi cititori ai blogului, de a cunoaşte alte persoane interesante din blogosferă. Aşadar:

Iată cele cinci îndatoriri ale premianţilor:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legatură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.
3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post, care explică ce este cu premiul.
4. Fiecare S.S. care a câştigat premiul este rugat să viziteze acest post şi să îşi adauge numele la Mr.Linky List, astfel încât să existe o evidenţă a fiecarui ins premiat.
5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Conform regulilor de mai sus, premiez şi eu cinci prieteni: Dan Badea, Rappa_ru, Bogdan, Logatu' şi Stelutza. Nu de alta, dar de câteva zile unii dintre ei dorm pe blog... Depinde de ei dacă îl dau mai departe sau îl încuie în vitrină.

Comentarii

Bogdan BURHAN a spus…
La randul meu iti multumesc si o sa ma conformez regulilor. Si pentru ca nu este un termen fix, iar acasa am calculatorul "mort", cat de curand o sa premiez si eu mai departe...

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!