In brief

Câteodată am atât de multe de scris pe blog încât cred că aş înşira vrute şi nevrute în postări multe şi, poate plictisitoare. Tocmai de aceea m-am hotărât ca de vreo două ori pe săptămână să fac un "in brief", adică un rezumat pe scurt al celor ce-mi mai trec prin cap sau ce am văzut în oraş şi nu merită chiar un articol special.

# Prima sută. De un an şi jumătate de când sunt în blogosferă, azi e prima oară când depăşesc suta de vizitatori pe zi! Până acum, recordul era de 88 şi fusese înregistrat... ieri! Poate că unii zâmbiţi, dar mie chiar mi se pare o cifră importantă.

# 7 milioane. Asta e diferenţa de preţ dintre un mini-laptop ACER Asus în Domo de la Iris Center (11 milioane) şi Flanco de la Auchan (18 milioane). Şi nu sunt decât vreo 200 de metri distanţă între magazine. Flanco e în procedură de insolvenţă şi era de aşteptat ca, pentru a face rost de bani lichizi, să scadă drastic la preţ. Tocmai de aceea mă duc des pe acolo, dar preţurile sunt cu mai mult de 20% mai mari decât în orice altă parte.

# Fără Altex. După ce s-a închis Altex-ul de la Fortuna, cred că Piteştiul a rămas singurul oraş mare din România care nu mai are reprezentanţă Altex. Compensează Media Galaxy, din complexul Jupiter, partener Altex. Destul de jenant...

# Facebook. De un an de zile evit să-mi fac cont pe Facebook, am refuzat practic acest nou val de evoluţie pe platformele de socializare. Oricum nu fusesem eu prea activ nici pe netlog sau hi5. Dar am spart gheaţa şi acum chiar îmi place, zilele astea o să tot urc poze. Vă aştept să ne împrietenim şi pe acolo. În schimb, nu cred că voi avea vreodată Twitter, pe care îl consider inutil.

Comentarii

Razvan a spus…
Bun asa, e clar ca vrei sa scrii zilnic. Fa un clasament al locatiilor unde se merita sa mananci niste paste:)
Oana Stoica Mujea a spus…
Oh, poate te imprietenesti si cu Iolanda Stireanu pe facebook sau cu mine. Sau suntem deja prieteni? Ca in o mie si ceva nu mai stiu nici eu.
Canguru' a spus…
Nu Oana, deocamdata nu ne cunoastem... pe Facebook

Razvan, clar, Calabria! Cele mai bune sunt la Conti, dar stai o ra sa comanzi si o ora sa platesti, plus ca portia e la jumatate. Calabria mi-a fost recomandata de Geocer.

A, si apropo, vorbesc de Carbonara, ca mie-mi plac pastele cu sos alb
Ileana Andrei a spus…
Cine te-a convins sa-ti faci cont de facebook? :-)
Canguru' a spus…
O olteanca! Adica tu! Vezi ca am pe blog niste comentarii mai acide la adresa oltenilor. Mi-ar face mare placere sa le citesti. Ha, ha, ha - in traducere IM: =))
Simion Cristian a spus…
eu sunt multumit de DOMO! Majoritatea electrocasnicelor de acolo le-am cumparat!
Canguru' a spus…
La Domo am vazut un Panasonic cu diagonala de 127 cm la numai 28 de milioane. Zic "numai" pentru că preţurile la celelalte firme sar de peste 40 de milioane. Bine, nu era Full HD, ci HD Ready, dar la ce economie faci merită să mai laşi un pic din fiţe. Păcat că nu am bani, că merita investiţia
Ileana Andrei a spus…
Oricum oltenii sunt cei mai tari, da rnu facem polemica :-) Gandeste-te doar cat mi-a trebuit sa te conving, desi erai reticent sa iti faci cont de facebook :-)
Canguru' a spus…
Eu am spus ca nu-i sufar pe olteni doar ca sa va scot din voi partea cea mai buna :P. De-aia ne intelegem asa bine.
Pentru ca nu va cunoasteti intre voi, va spun eu ca toti cei care ati comentat aici (am dubii pentru Cristian) sunt olteni! Si tot olteni de frunte mai sunt si Geocer, silavaracald sau Ema.
Ati cazut in plasa!
Iulia a spus…
Bravo pentru suta de vizitatori! Chiar vroiam sa iti spun ca de la schimbarea temei cel putin, am observat ca vin mai des si poposesc mai mult pe aici :)

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!