Radio de notele 2 şi 1

Iată că, fără să vreau, îmi fac încălzirea pentru concursul de criticat bloguri, la care m-am înscris şi care va începe azi. Eram luni de dimineaţă în maşină şi ascultam Radio 21, un post care mult timp a fost No.1 pentru mine. Şi începe un buletin de ştiri de povestit nepoţilor...

Mi se pare că era unul regional, pentru că am recunoscut una dintre vocile feminine, şi aşa se explică "băgarea de picioare". Una dintre ştiri începe aşa: "Universitatea Craiova revine în forţă! Fotbaliştii se vor reuni pe data de 11 ianuarie...". Chiar am comentat cu voce tare: "Cum dracu' încep ăştia în forţă, dacă abia peste o săptămână revin din vacanţă?". Până să mă dezmeticesc bine, aud: "X-ulică are mai multe amănunte". "A, stai că mă lămuresc acum cum revin oltenii în forţă". Şi începe comentariul antologic, frăţioare! "Biletele pentru călătoriile cu mijloacele de transport în comun s-au scumpit în Ploieşti cu 30 de bani, de la 1,2 lei, la 1,5 lei"!

Ăăăăăăăă???

Aştept nişte scuze după terminarea ştirii, pentru gafă, dar continuarea e de domeniul fantasticului! Începe încă una, fulgerător, în care mi se spune că Gloria se confruntă cu nu ştiu ce probleme, că primarul Bondârcă, sau nu'ş cum dracu' i-a spus, încearcă să ajute echipa şi aşa, şi pe dincolo... Eram cu o mătuşă în maşină, care habar n-are de sport sau de jurnalistică, dar comentam şi eu cu ea că nu aveam cu cine: "Pun pariu că nu spune despre care Gloria e vorba"... Şi n-a spus, deşi putea fi Gloria Bistriţa, Gloria Buzău, Gloria Glâmbocatele sau mai ştiu eu care... Din păcate mi-a sunat telefonul şi n-am mai fost atent la restul buletinului de ştiri, oricum n-a mai durat mult.

Păcat, Radio 21 a avut la Piteşti nişte jurnalişti adevăraţi şi nişte oameni de radio foarte-foarte buni! E singurul motiv pentru care nu am scos canalul din memoria radioului. A, ba nu, mint, mai e unul: am aflat în sfârşit, pe 21, cum se numeşte şi cine cântă melodia care m-a lovit de vreo săptămână, şi după care sunt înnebunit (vizionarea clipului e în premieră): Kesha - Tik Tok!

Comentarii

Logatu a spus…
Pai jurnalul respectiv cred ca era transmis de la Bucuresti. Cei de la Pitesti intervin rar.
Monden.info a spus…
Ke$ha doboara recorduri in USA cu piesa “Tik Tok”

Ke$sha e pusa pe doborat recorduri si a inceput cu cele din SUA. Revelatia sfarsitului de an 2009 a reusit sa doboare un record in Billboard. In momentul de fata piesa “Tik Tok“, singleul de debut al blondei este pe locul 1 in Billboard Hot 100.

Artista a vandut peste 610,000 unitati digitale (comenzi online), piesa sa devenind astfel cel mai descarcat/downloadat single timp de o saptamana pentru o artista. Initial recordul a apartinut altei blonde, Lady GaGa.

Ca o completare, singleul “Tik Tok” este plasat pe locul doi in topurile saptamanale din toate timpurile, imediat dupa “Right Round” al lui Flo Rida, piesa pe care se aude vocea artistei insa pentru care nu a fost platita si creditata, aceasta renuntand sa apara in video si declarand la vremea aceea pentru New York Times ca:

“daca vrei sa devii un artist recunoscut trebuie sa ai rabdare si sa stii sa faci ceea ce trebuie. Trebuie sa stii cand sa spui NU. Stiam ca ma dorea doar pentru a fi o papusa sexuala sa imi etalez formele, si altele.”

Sursa: Monden.info
Canguru' a spus…
Ce ma bucur, am feeling la melodii beton!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!