Canguru' e şmecherie!

Sunt vedetă ZU!

Veneam în seara asta de la Bucureşti şi aveam radioul dat pe Radio ZU. La un moment dat, Raluca Leahu, DJ-iţa cu voce inconfundabilă, lansează o provocare: "Am citit undeva că bărbaţii preferă ca la prima întâlnire, fetele să consume bere. Voi ce aţi prefera? Trimiteţi sms la 1815". Fiindcă tot nu aveam ce face, scriu un mesaj şi-l trimit, după care aştept să văd dacă Raluca pomeneşte de el. "Să-mi consume energia", am scris eu, şi am semnat: Canguru' - Piteşti.

După vreo două cântece (Edward Maya feat. Vika Jigulina - This is your life şi HI-Q - Lose you), intră în emisie Raluca râzând. Cică: "Cel mai bun mesaj a venit de la Canguru', din Piteşti. Bravo Canguru', dacă aşa îţi zici... El ar prefera ca la prima întâlnire, fetele să-i consume energia! Canguru' a rezolvat problema, voi? Cel mai tare mesaj al serii"! Mişto, nu?

Culmea e că la vreo cinci minute îmi sună telefonul şi mă gândeam că vor ăştia să mă bage în direct, să povestesc eu ce aş vrea. Oricum, cu dorinţa rămân, numai gura e de mine... Dar era altcineva.

PS - Am încercat să fac o poză a mesajului trimis de mine, dar am descoperit că aparatul meu foto a fost distrus de una dintre pisicutze. Tocmai acum, când mâine plec într-o excursioară! Cu telefonul nu am putut, pentru că nu face şarful...

Comentarii

Andrei Răduţu a spus…
Foarte tare:)...felicitari man:)

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!