Val Vârtej

Fraţilor, nu mă pot opri din râs! Copiii ăştia când spun lucruri trăsnite, le dau de nu te mai ridici de jos... de râs!

Erika este o mare fană a emisiunii Serviţi, vă rog!, de pe ProTV. A urmărit aproape toate emisiunile vara trecută, vinerea seara, iar acum le revede în reluare, duminica la prânz. Azi eram pe net şi vine Erika repede să mă anunţe: "Tati, dă pe ProTV că e Serviţi, vă rog!". "Cu cine e?", întreb eu, mai mult ca să nu o dezamăgesc... "Cu Val Vârtej"!

Sunt terminat, am făcut febră la burtă de râs... Val Vârtej este, în opinia ei, Vali Vijelie!

Comentarii

Steluta Soare a spus…
Val Vartej=)) Genial
Zici ca Erika e fana a emisiunii...poi si eu sunt... incep sa cred ca are dreptate lumea care imi zice " tu esti mic, nu stii nimic!".
Da` mai bine adult cu suflet de copil, decat invers, nu?:D
silavaracald a spus…
Măi, tu cred că erai mititel pe atunci. Sau nici nu existai. Mă uitam cu aceeaşi pasiune ca Erika la "Aventurile Căpitanului Val-Vârtej! Mijloacele prin care a fost făcut erau rudimentare, dar ce vrajă răspândeau!... Eeeei, amintiri...
Canguru' a spus…
Ea e la vârsta la care citeşte primele două litere ale cuvântului, apoi face asocieri. Cred că a văzut numele pe ecran, a filat rapid cele două cuvinte (Vali Vijelie) şi apoi a spus ce i-a trecut prin cap. Aşa a ieşit Val Vârtej!
Canguru' a spus…
Stelutza, mai bine mică şi dulce decât mare şi scorpie...

Melami, eu sunt generaţia Pistruiatul, Roşcovanul, Fram ursu' polar, Racheta albă... De Val Vârtej chiar nu auzisem
Bogdan BURHAN a spus…
Toarte tare! Bravo Erika!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!