www.fcarges1953.ro

După mai mult de o lună de la apariţie aflu şi eu că a fost lansat site-ul www.fcarges1953.ro, o pagină de internet care doreşte să aducă în faţa iubitorilor echipei alb-violete istoria mai puţin cunoscută a clubului nostru de suflet, FC Argeş.

Andrei Zevedei, fost redactor la Argeş TV şi bun coleg în perioada în care ne-am intersectat puţin în trust, m-a apelat zilele trecute întrebându-mă dacă mai am filmări vechi cu FC Argeş. Ţin să precizez că în perioada 1994-2000 am văzut aproape 90% din meciurile echipei acasă şi în deplasare, cele mai multe fiind filmate de către mine, fiindcă eram omul bun la toate: făceam televiziune filmând, luând interviuri, făcând emisiuni, etc... Cu alte cuvinte, eu centram, eu dădeam cu capul. Am luat parte din toată istoria clubului, filmând foarte multe partide şi ale echipelor de copii, juniori şi tineret. Din păcate, dintr-o ambiţie prostească (n-am vrut să copiez nimic din toată munca mea, considerând că nu-mi aparţine - când eşti cinstit eşti prost), după ce am plecat "la mai bine" nu am salvat nimic şi apoi am auzit că predecesorii mei au călcat în picioare toată munca mea. Şi ce imagini aveam, cu Dobrin, cu Mutu copil, junior şi apoi adolescent, etc-etc... S-A PIERDUT TOT!

Dar toate informaţiile le am proaspăt în minte sau scrise pe numeroase agende, pe care le-am păstrat, ca un redactor îngrijit ce am fost. Tocmai de aceea mi-am propus să-i ajut cum pot pe administratorii site-ului, şi chiar azi am adus unele informaţii necunoscute despre un moment important din istoria clubului. De altfel, multe dintre articole sunt preluate tot de la mine, scrise în cotidianul TOP sau în revista Forza Viola, date spre folosinţa celor care aveau grijă la un moment dat de forumul unui alt site, www.fcarges.net. Voi continua! Le doresc mult succes!

Comentarii

Anonim a spus…
Ai scris cuvantul magic: VIOLET! Sa vezi de ce atacuri energetice o sa ai parte de-acuma! :)
Pe de alta parte, iti inteleg tristetea. Asa suntem noi: stergem urmele celor de dinainte, ca sa ne facem noi loc. Procedam exact pe dosul zicalei: Cele rele sa se spele, cele bune sa se-adune!
pikciu a spus…
Multumim Adi pentru ajutor. Si noi iti dorim mult succes. Numai bine!
Razvan a spus…
Adi, ma apuca durerea de cap, cand ma gandesc la ce te referi...
Canguru' a spus…
Eu nu, ca sunt de partea care trebuie :P. Stii ce e grav? Ca in televiziuni (nu numai locale, ci si centrale) lucreaza oameni dusi cu pluta. N-ai vazut ca Badea intreaba unele lucruri pe colegii de platou sau din regie si aia sunt picati din luna? Asa si la tv care detinea aceasta comoara... A fost unu' care habar n-avea de fotbal, a luat casetele si le-a aruncat

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!