Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 noiembrie 2009

M-a lovit un bou

Şi ca treaba să fie treabă, m-a lovit un bou cu o Dacie de pe timpul lui Pazvante Chioru' şi am pierdut o juma' de zi la Poliţie şi Omniasig. Mergea pe contrasens şi a intrat în mine! O fi vrut să-şi repare maşina şi nu avea dovadă de la Poliţie, că altfel nu pricep ce a fost în capul lui! Bine dracu' că are asigurare valabilă, că altfel nu ştiu ce m-aş fi făcut. De mâine o să pierd câteva zile prin service, ca să repar ce a stricat un dobitoc prin neatenţia lui. Deci, alte momente ca să fiu trist în continuare...

4 comentarii:

Angela Ribus spunea...

Trist, spui?
Uite de ce poate fi un om trist.
http://mylastdaysonearth.blogspot.com/

Hai, zambeste.

Canguru' spunea...

Acum sunt si mai trist...

Oana spunea...

Te rog eu frumos, termina cu asta, si acum tremur de draci. Un cretin ma claxoneaza tot pe mine ca nu stie el sa-ti tina banda, si boii de la comunitara, dirijand traficul, imi zic ca n-am voie la dreapta (asta in Gavana) si ca daca nu-i dau drumul inainte imi iau si amenda. Daca nu era coada in spatele meu il bateam, oricum i-am zis ca e prost si am demarat. Urasc traficul din orasul asta.

Canguru' spunea...

Orasul e un santier, toate strazile sunt transee si din cauza asta se circula infernal. Au fost vremuri si mai bune