Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 decembrie 2010

RomâniaDA

(continuare)
... de istorie încât m-a apucat brusc o dorinţă de a-mi cunoaşte patria mult mai bine. Mi-am dat seama că sunt atât de multe edificii şi locuri pe care nu le-am vizitat niciodată (sau când aveam doar 5-6 ani), încât ar trebui să-mi fie ruşine! Dar intenţionez ca până la sfârşitul anului să plec într-un pelerinaj la Adamclisi, Suceava, Putna, Săpânţa, Sarmisegetusa, Cetatea de la Deva, Castelul Huniazilor, Râşnov şi Cetatea Poienari. Mai ales că nu prea mai vreau să fac mulţi purici pe aici...

4 comentarii:

Geocer spunea...

Nu vrei sa mai faci multi purici pe la Pitesti? Sau prin Romania?

Canguru' spunea...

Sunt caine... S-o gasi vreo masina si pentru mine

laurentziu.2008 spunea...

SALUT ! MI-A PICAT O FISĂ DESPRE FANFARĂ ... ! CE-I ZICE UN ROMÂN GET-BEGET UNEI CHINEZOAICE ?
- Hai fă-n FÂN FĂRĂ chiloți !
SAU ALTA DE LA DEFILARE M-A APUCAT O DEFULARE , APOI O REFULARE PE BOC ! MARE FULAR E LA GÂTUL LUI ÎN VISELE MELE ... SAU ȘTREANG MAI BINE ! PA-PA !

gamalia spunea...

Adica vacanta asta de iarna o petreci prin tara. Buun. Sa pui poze pe blog.