Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Încăpăţânare

Acum vreo lună mă juram că nu mă mai uit la meciurile lui Dinamo până când toate ciurucurile din apărare care mi-au mâncat ficaţii in ultimii trei ani nu vor mai juca. M-am ţinut de cuvânt până azi, când, neavând ce face, m-am gândit că nu m-am mai enervat de mult. Şi ceea ce era de aşteptat s-a întâmplat: Dinamo s-a bătut iar singură! Cu un Moţi în formă mare, gafeur la toate golurile, ajutat de aceiaşi Diabate şi Grigore, nici nu mă aşteptam la altceva. Dar nu e vina lor, ci a încăpăţânatului de Andone.

3 comentarii:

gamalia spunea...

Curat murdar, Coane Fanica. Mai bine cu Dinamo decat cu Boc.

Canguru' spunea...

Merci, Ema! Te aştept să încurajăm pe Dinamo în victoria cu Steaua

Geocer spunea...

Tu inca nu te-ai saturat sa cauti caini si sa gasesti fotbalisti?