Finala Europa League

Ok, deci sunt la finala Europa League, de pe Naţional Arena. Nu scriu pentru nimeni, sunt acreditat de UEFA, dar ca să nu-mi tocesc simţurile, bag o corespondenţă pentru blog. Până să ajung la stadion, am avut o întâlnire reconfortantă cu Bogdan Chiriţescu, fostul coleg de la TOP, cu care în 2007 am fost pe vechiul "Lia Manoliu" la meciul Dinamo - Lazio, din barajul pentru Liga Campionilor. Bogdan este editor foto la site-ul Antena 1 şi nu îl mai văzusem de câţiva ani buni. Noroc cu Facebook, că ne ţine aproape. La stadion am asistat la "Invazia Roja", cum a fost ea numită la EURO 2008, acolo unde am fost de asemenea şi am asistat la nişte încântătoare Spania - Grecia şi Spania - Rusia. Fanii lui Bilbao au avut noroc, fiindcă UEFA le-a rezervat intrarea principală, în timp ce fanii lui Madrid au venit pe la Pierre de Coubertin, mai retraşi. Mi-a plăcut că spaniolii au fost foarte lejeri, au venit în România pentru distracţie. Cel mai mult au râs la imaginile cu bătaia de la Cluj! Organizarea e perfectă, până cu o oră înainte de începerea meciului. Rivalizează cu cea de la EURO 2008, ceea ce nu e întâmplător, fiindcă tot UEFA a organizat totul. Toată atenţia din lume e acordată presei, primeşti informaţii chiar şi când nu vrei. Bineînţeles, totul e computerizat, nu spui decât numele şi-ţi apare tot istoricul în fotbal. Ce-mi place e că prima oară eşti abordat în engleză şi, dacă nu-ţi dai seama că poţi dialoga şi în română, poţi continua aşa :)). Exact asta a făcut prietenul meu, Cătălin Tudose, care a vorbit cu o tipă în engleză, deşi putea foarte bine să schimbe limba :)). Nu mai vorbesc că ai totul gratis: mâncare, băutură, internet, informaţii, CAFEA... Cam atât, fiindcă sunt în Centrul de Presă şi sunt bruiat de un comentator radio spaniol, care are căştile pe urechi şi nu-şi dă seama cât de tare vorbeşte. Are o frecvenţă, de parcă meciul e deja în prelungiri, dar mai e o oră până începe!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!