Lost in the dust(er)

Cum ar fi să îţi rezervi o vizită la Louvru şi, din cauze care nu ţin de tine, să ajungi să vizitezi Muzeul Satului? Cam dezolant... Asta e, te duci, chiar dacă ai mai fost de ţşpe ori, numai ca să nu pierzi ocazia de a ieşi puţin din cotidian.

Cam asta mi s-a întâmplat mie, la o scară redusă, din cauza puturoşeniei celor de la AMAT. La recomandarea lui Dumis, m-am înscris la un test-drive pe site-ul celor de la Renault pentru noul Megane Tourer, o maşină de excepţie pe care orice amator de senzaţii tari o vrea. Am fost contactat telefonic de cei de la AMAT Piteşti, care mi-au transmis că Tourer-ul nu vine la Piteşti ("Cum nu vine? Că noi îl aducem!" - Dumis), dar îmi pot oferi la schimb Megane-ul 3. Ok, am acceptat, asta e, măcar să-l văd p-ăsta ce poate, mi-am zis.

Marţi la 10:00 m-am prezentat la AMAT, unde nişte mutre acre m-au trambalat de la un birou la altul. Până la o domnişoară drăguţă, care m-a anunţat cu zâmbetul pe buze că test-drive cu Renault Megane 3 nu au făcut niciodată şi că ar fi ideal să mă mulţumesc cu Duster-ul. Ce să mai, din două cuvinte m-a făcut să fiu recunoscător firmei AMAT că mă pot sui la volanul celui mai nou câh al Uzinei de la Colibaşi!

Testul? Mai are rost? Cu un Logan mai frumos şi mai puturos, cu care am străbătut senzaţionala distanţă de 1,200 de metri...!

Comentarii

Geocer a spus…
Si la Muzeul Taranului ai ajuns sau nu?
Canguru' a spus…
Daca ii consider tarani pe cei de la AMAT, atunci da, am fost la Muzeu!
Razvan a spus…
Ce ironie fina:))

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!