Transmisiune în direct de la mormântul Brătienilor

Ştirile ProTV:
A. Esca: Avem o ştire de ultimă oră! Se pare că mormântul Brătienilor a fost profanat. La faţa locului se află colegul meu, Cătălin Radu Tănase, care vă oferă toate detaliile. Bună seara, Cătălin!
CR Tănase: Bună seara, Andreea, bună seara, doamnelor şi domnilor. Într-adevăr, mă aflu la Vila Florica, din apropiere de Piteşti, leagănul liberalismului. Nu cu mult timp în urmă, Poliţia a fost anunţată că mormântul fostului mare conducător IC Brătianu a fost găsit deplasat. Deocamdată nu se cunosc cauzele acestui act de vandalism, dar oamenii legii efectuează cercetări amănunţite.
A. Esca: Dar, Cătălin, nu există nici măcar o ipoteză?
CR Tănase: Încă nu, dar noi nu am stat cu mâinile în sân şi am chemat-o alături de noi pe cea mai cunoscută prezicătoare din zonă, despre care localnicii spun că poate dialoga cu spiritele celor morţi.

(Cătălin Radu Tănase se întoarce puţin către stânga, cadrul se lărgeşte şi apare o băbuţă gârbovită)

CR Tănase: Bună seara, mamaie!
Baba: Să creşti mare, puiule. Ce-ai slăbit aşa?
CR Tănase: Lăsaţi, nu asta contează. Cum vă numiţi?
Baba: Baba Vanga
CR Tănase: Cum, Zanga?
Baba: Vanga.
CR Tănase: Langa?
Baba: 95.
CR Tănase: A, asta e vârsta. În sfârşit... Spuneţi-ne ce s-a întâmplat la mormântul Brătienilor!
Baba: Maică, eram p-acilişea, când a venit un copil cu un buchet de trandafiri. Oamenii de p-aci zic că e şef mare pe la un partid, da' minte, că e doar un elev cu ochelari. Şi pusă trandafirii ăştia pe mormânt. Şi dintr-odată coşciugu' se mişcă!
CR Tănase: Staţi puţin... Vreţi să spuneţi că IC Brătianu s-a întors în mormânt?
Baba: Aha
CR Tănase: Păi ce motiv să fi avut să facă asta?
Baba: Cică că toţi Brătienii o luară spre stânga, dar ăilalţi nu se mişcară de pe loc.
CR Tănase: Aa, păi dvs aţi şi vorbit cu spiritele lor?
Baba: E, nu prea putui io să vorbesc, că să cam certară...
CR Tănase: Cine?
Baba: Brătienii între ei. Că cică trebuia să-l închidă de atunci, că va ajunge să ia decizia de moarte.
CR Tănase: Baba Zanga... Langa... Mă rog... Pe cine să închidă?
Baba: Coaforul! Să interzică coaforu', maică, că o să se ajungă să îl înmormânteze la coafor.
CR Tănase: Staţi, tanti, că nu mai înţeleg nimic. Păi a murit cineva?
Baba: Da, puiule! Aoleu, mă uit la matale şi văd prin matale. Mai pune mâna şi mănâncă.
CR Tănase: Tanti, lăsaţi-o dracului, Doamne iartă-mă! Cine a murit?
Baba: Unu', îl cheamă Ismu.
CR Tănase: Ismu? N-am auzit de el. Şi mai cum?
Baba: Liberal Ismu.
CR Tănase: Păi n-a murit, că mai e Antonescu, mai e Tăriceanu...
Baba: Şefu' e supărat pă ăştia doi, că cică unu' e dus cu motocicleta şi altu' e dus cu pluta. Şi tot întreabă: "USL, USL - Unde Sunt Liberalii? Unde Sunt Liberalii?"
CR Tănase: Auziţi? Da' matale l-ai cunoscut personal pe Ion IC Brătianu. Ce fel de om era?
Baba: Era om mare, maică! Iubea oamenii şi făcea toate pentru ei. Nu-i plăcea animalele. Ţin minte că avea un motan, Felix, îl scotea pe uşă, el intra pe geam. Şi nu se întorcea singur, mai venea şi cu alţi motani jigăriţi după el, care făceau gălăgie cât e seara de lungă! Începeau dă pe la 7 şi până în creierii nopţii... Nea Ionel era prieten cu unu', am uitat cum îi zâce. Aa, dar semăna cu puştiulică ăla care adusă flori mai devreme şi care provocă nenorocirea.
CR Tănase: Mamaie, da' matale cu ce om politic ai simpatizat?
Baba: Ee, mie îmi place de un tinerel, e preşedinte de partid.
CR Tănase: Ponta?
Baba: Nu, maică, Iliescu parcă îi zâce...

(reporterul se întoarce cu faţa către cameră)

CR Tănase: Andreea, din câte am înţeles eu, Ion IC Brătianu s-a întors în mormânt, fiindcă a alunecat înspre stânga, după ce un liberal, Ismu, a murit. Acestea sunt primele informaţii, o să revin cu altele la buletinul de ştiri de la ora 22:30. Andreea?
A. Esca: Mulţumesc, Cătălin. Continuăm progra...
CR Tănase: Andreea, scuză-mă! Baba Zanga Langa zice că exact în acest moment, Ion IC Brătianu a vorbit şi vrea să transmită un mesaj prin intermediul ProTV-ului!
A. Esca: Oau! Să ascultăm!
CR Tănase: Ce-a zis? Ce-a zis?
Baba: Domnu' Brătianu îl roagă pe Orban să stingă lumina.

Comentarii

Anonim a spus…
Adi m-ai omorat... sa ma bata mama rad de o ora de am trezit si vecinii :)) bravo frate, felicitari ;)
leonard a spus…
frate esti mult prea smecher . bravo =))))))))))

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!