Primul film la video

Mă uit acum la un episod din Hannah Montana, în care guest star este Dolly Parton. Pentru cei mai tineri, care probabil nu au amintiri mai departe de 2000, trebuie să explic că Dolly Parton este Bianca Drăgușanu a anilor '80. Prima pițipoancă blondă și cu silicoane a Americii.

Cunoscuta fostă interpretă de country joacă rolul mătușii din Texas a lui Miley Cyrus (a.k.a Hannah Montana). Deși mi se pare o eternitate de când am văzut-o pentru prima oară, nu pot să nu remarc că Dolly arată fantastic! Motiv pentru care am dat repede fuguța la imdb, ca să văd câți ani are: 66!!!

Și fiindcă tot sunt aici, și fiindcă prezența ei tot mi-a stârnit unele amintiri din copilărie, am căutat și numele filmului în care Dolly Parton a jucat alături de Sylvester Stallone. Nu de alta, dar sunt 99% sigur că acesta este primul film pe care l-am văzut vreodată la video! Pentru cei mai tineri, trebuie să explic că videoul era o cutie mare, cam cât 3 harduri externe de câte 1 Terra, care funcționa cu o casetă groasă și mare cât o cărămidă. Într-un final, răscolind prin sute de filme de-ale celor doi, am găsit: Provocarea (Rhinestone - 1984)!

Mare parte nu-mi aduc aminte din film, nici în ce an l-am văzut (cert e că înainte de '89), dar parcă reţin un carusel de întâmplări hazlii prin care îndrăgostitul Sly încerca să intre în pielea frumoasei Dolly, o cântăreaţă de la ţară, dar focoasă rău. Ţin minte că nu m-a dat pe spate tipa atunci, deşi sânii ei neobişnuit de mari pentru silueta firavă i-a încins la maxim pe masculi. Asta îmi demonstrează faptul că încă de la acea vârstă fragedă eram atras de trupuri filiforme şi profiluri scheletice...

Filmul l-am văzut la Valea Mare, în casa unor prieteni de familie mai înstăriţi, care aveau vilă cu etaj pe vremea lui Ceauşescu şi nu erau nici securişti, nici afacerişti, nici moştenitori! Aveau încă de pe atunci terasă, combină muzicală, mai multe băi (Oau!), magnetofon Kashtan şi multe alte gadgeturi ale vremii... Cred că şi acum acea vilă este la modă.

PS - Cu ocazia asta, am aflat că Dolly Parton este compozitoarea celui mai de succes cântec al tuturor timpurilor, probabil, I Will Always Love You, cântat de regretata Whitney Houston!

Ținând cont că a jucat în peste 100 de filme, a fost vedeta a mai mult de 50 de spectacole muzicale, că a compus peste 3.000 de melodii de succes, că este Dumnezeul soundtrack-ului de la Bodyguard, că a fost denumită Best Selling Artist Of All Time (cu peste 100 de milioane de albume vândute), că a fost de două ori nominalizată la Oscar şi de trei ori la Globurile de Aur, acum chiar îmi pare rău că am făcut-o pițipoancă!

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!