Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Mă simt ca un Făt Frumos din poveste după ce am învins un balaur! Helicobacter pylori, bacteria care face ravagii în stomac, chiar că funcționează precum un balaur: dacă îi retezi un cap, îi cresc imediat alte trei la loc. Și, cu toate astea, am reușit să scap de ea, am eliminat-o definitiv din organism.

Ieri, am dat peste un articol de pe site-ul de știri al lui Marius Tucă, în care se spune că în China s-a testat un vaccin împotriva H. pylori care are peste 70% șanse de reușită. Poate că aș fi trecut rapid peste el, ținând cont că de zeci de ani de zile citim despre cercetări în domeniul medical care nu au finalitate. Dar mi-am amintit că eu am rezolvat problema H. pylori destul de simplu, doar cu un pic de voință și multă documentare. Și, fiindcă știu că extrem de multă lume se luptă în van cu această bacterie greu de învins, m-am hotărât să vă dau rețeta pentru a scăpa de ea.

Scurt istoric
La începutul acestui an, habar nu aveam ce este Helicobacter pylori. Din cauza unei erupții puternice pe față, pe care am mai avut-o doar în anul 2000 și pe care, atunci, am pus-o pe seama schimbării mediului de viață (m-am mutat pentru o perioadă în altă zonă a țării), m-am dus de urgență la un medic dermatolog. La 40 de ani, să ai o erupție întâlnită mai ales la adolescenți, nu te poate lăsa indiferent, oricât de mult mi-aș mai dori eu să am vârsta de 18 ani!

Doamna doctor m-a examinat scurt și mi-a spulberat diagnosticul de stres și oboseală pe care mi-l pusesem singur. Mi-a zis că este posibil ca acea erupție să fie rezultatul unei reacții violente a unei bacterii pe care aș putea s-o am în stomac: Helicobacter pylori. Mi-a recomandat să fac un examen coproparazitologic și să revin cu rezultatul.

Diagnostic reușit, tratament ratat
Din fericire, diagnosticul pus de doamna doctor a fost corect! Pe baza acestuia, am primit o schemă de tratament bazată pe administrarea unor medicamente, dintre care unul era un antibiotic destul de slăbuț. Așa m-a pus în gardă doamna doctor, mai mult pentru a nu mă speria. Am mers pe mâna dânsei și, după vreo două luni, aici incluzând și perioada de așteptare de după tratament, am repetat examenul coproparazitologic. Ce să vezi, bacteria era în continuare acolo...

Am luat problema pe cont propriu
Abia în acest moment m-am arătat și eu interesat de bacteria Helicobacter pylori: ce este, unde trăiește, cum funcționează și ce ravagii face prin organism. Am intrat pe internet și am citit zeci de articole și sute de mesaje de pe forum. Culmea, nimeni nu spunea că H. pylori este responsabilă pentru erupțiile faciale, adică problema mea. Peste tot se vorbea de efectele dezastruoase pe care le are această bacterie asupra stomacului, asupra organismului, ulcerul și cancerul duodenal fiind cele mai grave. De asemenea, am aflat cu stupoare că foarte multe mame sunt disperate că nu pot să elimine bacteria din corpul copiilor lor, și am mai aflat că absolut nimeni nu a reușit să scape definitiv de Helicobacter pylori!

Asta sună a provocare pentru mine, nu?

Doctorul de pe google
Normal, ca un autodidact ce sunt, am început să caut metode de tratament, dar nu pe site-urile românești, deoarece deja văzusem că nimeni nu-i dăduse de cap. În principiu am căutat lucrări și seminarii din Statele Unite pe această temă, dar am ajuns să intru și pe site-uri israeliene sau nemțești! Cum google translate nu m-a ajutat prea mult, am revenit în US și am descărcat un tratat pe tema asta întocmit de o echipă de cercetare a unei Universități de peste ocean. Cu pixul în mână mi-am notat medicamentele folosite de cercetători în schema de tratament care a avut 90% succes. Cum acele medicamente nu există în țara noastră (lucru evident, dar aflat de mine ulterior), am revenit la tratat și am notat de data aceasta substanțele și proporțiile folosite. Cu hârtiuța în mână, am conceput cu o minunată doamnă farmacistă pe care o cunosc de mult timp o schemă românească de tratament, pe care am pus-o imediat în aplicare. După terminarea tratamentului și lăsarea acelei perioade de timp necesară pentru ca analizele să fie corecte, am aflat și rezultatul: ADIO H. PYLORI!

După această experiență de care mă simt mândru, nu am mai remarcat pe fața mea nicio tentativă de revenire a erupției. În rest, ce pot să vă zic: cum nu aveam ulcer sau alte dureri stomacale, nu pot să mă laud că simt vreo îmbunătățire a stării mele generale, dar fac această confesiune cu speranța că cineva care are cu adevărat nevoie, poate să scape definitiv de acest balaur stomacal: Helicobacter pylori.

Schema de tratament
Înainte de a vă prezenta schema de tratament care a dat rezultat, trebuie să vă spun că un medic de familie nu vă va recomanda așa ceva! Asta mi-a spus doamna farmacistă, asta vă zic și eu. Mi-a zis de ce, dar am uitat... Deci nu garantez că veți primi rețetă pentru așa ceva decât dacă medicul de familie este foarte de treabă și vă înțelegeți de minune cu el. Eu am sărit peste acest pas, am găsit înțelegere la doamna farmacistă, care mi-a dat antibioticele fără rețetă. Mișto, nu? În afară de cele trei, neapărat solicitați un probiotic (protector al florei microintestinale). Iată medicamentele:
-  OSPAMOX 1000 mg
- LEVOFLOXACINĂ 500 mg
- CONTROLOC 40 mg
- Probiotic (la recomandarea farmacistului)

Dimineață:
ora 7:00 - 1 capsulă CONTROLOC (înainte de mic-dejun)
ora 9:00 - 1 capsulă OSPAMOX + 1 capsulă LEVOFLOXACINĂ
ora 10:30 - 1 capsulă probiotic

Prânz: 
----

Seară:
ora 18:00 - 1 capsulă CONTROLOC (înainte de cină)
ora 20:00 - 1 capsulă OSPAMOX + 1 capsulă LEVOFLOXACINĂ
ora 21:30 - 1 capsulă probiotic


Comentarii

Anonim a spus…
Ai spus tratamentul, dar nu ai zis ca timp se ia.
Canguru' a spus…
10 zile! Într-adevar, am uitat!
Anonim a spus…
http://www.pbs.org/newshour/updates/theres-extinction-happening-stomach/
Canguru' a spus…
Interesant articol, dar nu mă simt vizat în ceea ce privește antibioticele. Iau extrem de rar medicamente, iar antibiotice rar spre deloc. A fost cazul acum cu H. pylori care, btw, sunt mulțumit că mi-a părăsit corpul. Deocamdată nu simt absența acestei bacterii și nici nu cred că am să dezvolt ce spun domnii ăștia în articol, deoarece în 40 de ani nu am avut probleme.
Mulțumesc însă, am mai învățat ceva!
Anonim a spus…
Exact asa am avut si eu, o eruptie puternica la nivelul fetei. In cazul meu tratamentul cu antibiotic nu a functionat, o sa incerc tratamentul tau ( tot cu antibiotic dar din alta clasa). O zi buna tuturor
Unknown a spus…
Buna seara ...la mine a inceput in iarna ,tot ce mancam aveam arsuri ..aveam si niste dureri de burta cateodata ascuțite ..in vara in luna lui iulie am mancat niste usturoi cu carne ..a doua zi diaree durere de burta vreo 2 scaune apoase pe zi ințepaturi in stomac...eu sunt in Germania am venit in Rom mi-am facut niste analize si au zis ca am helicobacter pylori ...si ca nu am flora ..am facut tratament cu antibiotice ,controloc,zirfos etc nu m-am simțit okk in fine dupa ce am terminat tratamentul m-am simtit mai bine dar dupa iar a inceput durerile de burta de stomac care cele de stomac sunt rele ...am o floare galbena pe limba si limba crapata pe mijloc..usturime in gat ,cred ca de la acidul gastric ,cand mananc ma doare stomacul ..chiar daca mananc putin ma simt balonat ..cand ma doare stomacul la palpare cand apas cu mana ma doare diareea vine pe episoade ma ia 3,4 zile dupa ma lasa 2 saptamani diareea e cu un mucus si cateodata alb si miroase ingrozitor ,va rog sa imi spuneti ce sa fac in continuare.
Canguru' a spus…
Nu am pregătire medicală, dar intuiția îmi spune că ar trebui să faceți o colonoscopie, să nu fie Doamne ferește altceva.
Totuși, cred că aveți flora intestinală dată peste cap și aveți nevoie de un tratament intensiv cu probiotice. Consultați un medic gastro ca să vă recomande o schemă de tratament în care să fie inclus neapărat Linex.
Radu Anghel a spus…
Vezi ca apare iar poate te ai bucurat prea devreme -refă analizele după un timp

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Piteștiul nu e în Oltenia!