Fraieri cu flyere

Treceam ieri prin centrul oraşului pregătit să adun 5-6 flyere, pentru că aşa se întâmplă de obicei... Ştii cum e, când mergi pe jos prin centru, o grămadă de băieţei sau fetiţe îţi întind tot felul de reclame la bănci, restaurante, cluburi, telefoane sau maşini. Din respect pentru munca acestor tineri, pentru că e şi asta o muncă, le iau, îmi arunc ochii pe ele şi le arunc la primul coş de gunoi. Pentru că explicaţia e simplă: dacă vreau să-mi cumpăr un telefon mobil mai întâi intru pe Internet şi caut exact ce-mi trebuie, apoi mă duc la sigur... Aşa şi cu maşinile...

Să revin... Mergeam direct spre un tinerel când acesta întinde flyerul nu spre mine, ci spre un bătrânel din faţa! Şi acesta se opreşte, nici nu se uită pe reclamă şi-l ia tare pe ăla mic: "Bă puştiulică, de ce mă agresezi? Ştii că asta e hărţuire ce-mi faci tu? Pe vremea mea nici nu aveam curaj să trec prin faţa unui om în vârstă..." şi discuţia a continuat destul de mult, pentru că la vreo 100 de metri m-am întors să văd dacă fraieru' e în continuare dădăcit, şi aşa era! Deh, câtă minte să ai ca să dai un flyer unui pensionar?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!