Mircea Badea rules!

În sfârşit am auzit şi eu pe cineva că i se strepezesc urechile când îl aude pe cel care pune vocea pe ştirile sportive şi pe unele promo-uri de la Antena 1! Fraţilor, e unu' constipat la Antenă care vorbeşte de parcă e pe WC! E unul dintre motivele pentru care nu mă uit decât din greşeală la ştirile lor sportive, şi nici măcar prezenţa Simonei Pătruleasa nu mă face să-mi schimb gusturile. Ei bine, cel care a făcut mişto de editorul ăsta e chiar un coleg de trust, Mircea Badea! În emisiunea de ieri (azi în reluare pe Antena 1) Badea l-a luat în bâză rău! Şi nu numai pe el, ci şi pe mulţi din trust, chiar şi managementul a fost criticat fin. Pe lângă aerul condiţionat care nu merge niciodată, Mirciulică s-a luat şi de dotările minime ale unei televiziuni cu pretenţii şi de politica de promovare a unui eveniment propriu. Bravo lui pentru curaj, vă recomand cu plăcere să vedeţi emisiunea în reluare pe Antenă dacă deja n-aţi făcut-o, să remarcaţi cum critică Badea faptul că toate vedetele trebuie să facă promo la meciul România - Franţa cu doar două mingi, cum face mişto de cameramani pentru că nu au voie să mişte în front, astfel primesc referate sau cum cei de la Antenă folosesc un ficus drept decor de mai bine de 10 ani!

În sfârşit am explicaţia la întrebarea: "De ce e ProTV cea mai bună televiziune, deşi au pe sfert emisiunile celor de la Antenă?"... Şi apropo, la promo-uri nu-i bate nimeni pe cei de la Pro! Anteniştii sunt amatori!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!