Am găsit-o !!!

Scriam acum ceva timp că sunt obsedat de o melodie, pe care eu o consideram a fi imnul Campionatului Mondial de fotbal din Spania 1982, dar pe care nu o găseam nicăieri, cu toate că o căutasem peste tot: google, youtube, trilulilu, etc. Ei bine, am găsit-o!

Azi, cu totul şi cu totul întâmplător, am auzit melodia ca prin vis! Era un fond sonor slăbuţ, la un film de pe HBO, Păstrează Amintirile. Normal că am sărit iar pe net, dar nu prea am avut noroc, fiindcă nicăieri nu era trecut soundtrack-ul filmului. Nici pe IMDB, nici pe HBO, nici pe Cinemagia, nici pe site-ul oficial al filmului. Aşa că am stat să văd filmul până la final dar, ce credeţi, nici la final nu erau trecute melodiile! Am zis că un asemenea ghinion nu am întâlnit niciodată.

Tot cu ajutorul google-ului am găsit şi alţi tipi care căutau melodia asta! Şi care, din om în om, au găsit-o până la urmă. Ei bine, iat-o! Se numeşte Spanish Romance, iar eu rămân în continuare să caut şi varianta interpretată de Julio Iglesias, pe care mi-o aminteam din copilărie.




PS - Sunt Canguru' şi citesc!

LATER EDIT: Şi cu ajutorul nesperat şi neaşteptat al Ancăi, am descoperit şi originalul:

Comentarii

EmaPirciu a spus…
e fantastic! piesa asta imi aduce aminte de un refren al unei piese pe care nu o gasesc... ceva cu cinderella ... dar habar nu am cum se numeste.
Canguru' a spus…
Ema, e nasol sa vrei sa gasesti ceva, dar nu stii de unde sa incepi. Eu mi-am batut capul cu melodia asta o gramada, si doar printr-un noroc chior am gasit-o
Claudia a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=gKRVzukhezw
cred ca asta e melodia :)
Canguru' a spus…
Anca, te iubesc! De ce nu te-am cunoscut mai devreme? :D
Claudia a spus…
fiindca eram la 5 ani departare :)) oricum, mi-am adus aminte cu chiu cu vai refrenul, gratie mamei mele care punea melodia asta cand eram mica, de un milion de ori :D (mi-a cam fost mie teama ca o sa o gasesti inaintea mea ;)) )
Anonim a spus…
Frumoase melodiile,mai ales a doua.Hei! Am vazut pe profilul tau ca esti din Pitesti.Eu invat in Zinca , fac naveta de la Mioveni.Daca imi poti da o adresa de mail sa tinem legatura,e bine sa stii pe cineva prin zona.
Canguru' a spus…
savulll, adresa e ditamai pe profilul de la Facebook: ajax.adi@gmail.com. Sau pe yahoo, daca preferi, e ajax_adi@yahoo.com

Deci esti la liceu... Pai in cazul asta as putea sa-ti fiu profesor, pt ca eu am terminat back in '93! Si nu Zinca, cu Balcescu, actualul Bratianu.

Dar ma rog, unii spun ca arat ca un licean, altii ca am mintea unuia...
Anonim a spus…
Salut Canguru,

Esti o bomboana sau un bombon (en français). Dupa multe cautari, ti-am luat urmele si am gasit si eu aceasta melodie gratie tie.

Multumesc de o mie de ori,
Cocutz
Canguru' a spus…
Sigur un bombonel nu sunt! :D
ady a spus…
Cu melodia aceasta incepeau transmisiile din Spania 1982.Stadionul filmat deasupra si apoi prezentarea orasului ce gazduia meciul respectiv.
mahone a spus…
am cautat, ca si tine, in disperare aceasta melodie cu Julio Iglesias, dar din pacate, cand credeam ca am gasit-o pe blog-ul tau deja era stearsa, si pe you tube la fel.As putea sa o gasesc in alta parte?
RatlleRo@live.it a spus…
Eu o caut incà in interpretare la acordion .Poate cineva sà mà ajute.Nu và imaginati de cànd o caut !
Anonim a spus…
JULIO IGLESIAS - "QUIERO"

https://www.youtube.com/watch?v=J7lGHfhazXE
Unknown a spus…
https://www.youtube.com/watch?v=7pObOgovd8g
Unknown a spus…
Și mie îmi amintește de Mondialul din 1982, super piesa. Mai era o melodie flamenco pe care nu reușesc să-i identific nicicum.
baciu constantin a spus…
https://youtu.be/Lc9iuE3cgNc

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!