Faceți căutări pe acest blog

vineri, 7 mai 2010

I Wish...

Am revăzut zilele trecute pentru a o mie nouăsute şaptezeci şi patra oară filmul Bedazzled, mai pe româneşte Pact cu Diavoliţa. Sigur, de ce să nu recunosc, mă uit mereu la el pentru că e hazliu, are un subiect cool, are răstunări de situaţie şi un final neaşteptat, nu mă uit pentru că Liz Hurley arată într-un anume fel... Şi de acolo mi-am imaginat eu un alt eu.

Adică, în aceste momente, mi-aş dori foarte tare nişte chestii:
- Mi-aş dori să vorbesc spaniola la perfecţie şi să am un glas mai gros, o voce de radio;
- Mi-aş dori să ştiu să cânt la chitară şi să fac karaoke pe nişte piese foarte mişto;
- Mi-aş dori să am două tatuaje;
- Mi-aş dori să am 50 de ani, să fiu grizonat şi bronzat şi să mă joc frisbee cu cei doi nepoţei ai mei.

Nu crecă cer prea mult. Hello, o diavoliţă, ceva, aude? Şi sunt gata să-mi vând şi sufletul pentru asta!

8 comentarii:

gamalia spunea...

nu cred ca la 50 de ani mai ai chef de chitara sau karaoke...

Canguru' spunea...

Dar cat de batran crezi ca as putea fi? ;)

gabrielle spunea...

Mda, ai grija ce-ti doresti ... sigur ti se indeplineste!
Incearca "BIG" cu Tom Hanks. ;)
Make your wish!
http://antimemorii.blogspot.com/2010/05/make-wish.html

Canguru' spunea...

Gabrielle, filmul BIG l-am vazut cu foooarte mult timp in urma. Nice

Anonim spunea...

E vreo colega care te-a facut sensibil la filmul acesta?

Canguru' spunea...

Anonimule, de unde atata sensibilitate la filmul Pact cu Diavolita?

Anca spunea...

ha ha, cred ca nu ai remarcat si faptul ca diavolul face el ce face si castiga intotdeauna. finalul l-au schimbat astia care au facut filmul ca sa nu plangem si sa ne deprimam. in varianta originala eroul ajunge in iad in ceaunul cel mare si negru, e pus pe foc si intepat de furcile dracilor... :))

Canguru' spunea...

Anca, sa vedem partea buna a lucrurilor: cel putin acolo e cald si iarna, nu mai trebuie sa tremur de frig!