O nouă generaţie de piţiponci

Am din ce în ce mai mult senzaţia că sondajele imbecile care apar în presa idioată din România sunt făcute de nişte neni şi nişte tanti care vor puţină publicitate. Şi, cum numărul lor de ani şi kilograme depăşeşte cu mult standardul acceptat de către tabloide, singura modalitate de a ieşi în evidenţă e cu prostii. Sincer, după ce le debitează, oamenii ăştia chiar cred ce propagă, sau o fac doar la mişto?

După ce au eşuat lamentabil de câteva ori cu venirea Apocalipsei, acum se leagă de frumoasa zi de 11 noiembrie 2011. Profitorii aberează acum pe marginea interesantei alăturări ale cifrei 11: 11.11.11. Citesc şi mă minunez: "Mai multe echipe întregi de numerologi, metafizicieni şi teoreticieni îi avertizează pe oameni că Pământul se va „trezi", iar un portal se va deschide cu scopul de a ne transporta într-o altă dimensiune". Tare aş vrea să văd şi eu portalul ăsta... Sau: "Teorii ale conspiraţiei menite să sperie lumea susţin sus şi tare că cifra 11 este menită să aducă dezastrul. Potrivit profeţiei Sfântului Malachia, sfârşitul lumii va veni înainte de numirea celui de-al 112-lea papă, iar Benedict este al 111-lea papă".

Şi eu aş putea să spun că e un dezastru faptul că Dinamo a ratat calificarea în Liga Campionilor de 11 ori până acum, dar nu cred că vine sfârşitul lumii doar pentru asta!

Sincer: mai e cineva care să se sperie de aceste "temute" profeţii? Eu cred că nici bunica de 98 de ani, care tremura acum câţiva ani când auzea că va fi mâine cutremur, nu mai muşcă asemenea tâmpenii. Şi nici amuzante nu mai sunt. Atunci, de ce?

Comentarii

Simion Cristian a spus…
E simplu, schimba ziarul! :D
Canguru' a spus…
Problema e că ne cotropesc pe net!
Ileana Andrei a spus…
Mah, eu tresar un pic ca sunt mai panicoasa, dar imi revin repede.
Ideea e ca presa din punctul meu de vedere e de mare cacao pentru ca promoveaza aceste tampenii emise de asazisi "profeti". Oricum, e ziua ta azi, asa ca...sa nu se sfarseasca lumea chiar azi, nu?

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!