Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 noiembrie 2011

Sălbatice sau domestice?

Mergând eu cu gândurile aiurea, am avut o revelaţie la volan, zilele trecute. Stăteam de ceva timp în spatele unui Fiat Panda şi m-am întrebat: de ce or fi pus italienii numele modelului "Panda"? Şi mie îmi place ursuleţul acela dulce şi drăguţ, dar care o fi fost motivul? Apoi am realizat că producătorii de maşini adesea obişnuiesc să folosească pentru modelele noi lansate nume de animale: Ford Cougar, Seat Leon, Volkswagen Beatle şi or mai fi şi altele, dar nu-mi vin în cap acum.

Dar de ce numai nume de animale sălbatice? De ce nu avem şi un Mercedes Câine Lup, o Mazda Birmaneză, o Alfa Romeo Norvegiană de Pădure sau un Audi Buldog? Nu vi se pare discriminare? Eu mi-aş cumpăra un Logan de Porc... Renault Kangoo e prea urât! Câh!

7 comentarii:

Adrian Enache spunea...

Ai uitat de BMW „Pisicuță” și „Ursuleț” și de alte cocalarmobile.

Canguru' spunea...

Am uitat... Mai era Ford Mustang

ioana spunea...

renault kangourou merge

Geocer spunea...

Pai si Octavia e tot animal salbatic?

Masaj erotic Cluj Napoca spunea...

orice numai sa mearga

Rappa_ru' spunea...

http://inimioarecolorate.wordpress.com/

Rappa_ru' spunea...

La multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire Canguru' !

P.S: Cred ca mai devreme, mi-a scapat fara sa vreau un link sau ceva de gen. asa ca o sa te rog sa ma scuzi pentru comentariul inutil :)).

Cheers !