Poet de duminică

N-am compus niciodată poezii, nu am avut talent pentru aşa ceva. Mie mi-a plăcut să scriu proză, comentarii, articole. Dar, când "patria" cere...

Toamna la ţară

Vremea caldă s-a sfârşit,
Toamna ne pune-n visare,
Toată lumea s-a grăbit
Recolta s-o urce-n hambare.

Furnica şi-a făcut provizii mii
În timp ce greierele cântă,
Câinele-şi îngroapă osu-n vii,
Iar şoarecele stă la pândă.

Pisica se bazează pe bunica,
Cocoşul are vasul plin cu râme,
Văcuţa cu paie şi-a umplut burtica,
Iar porcul vrea să crească în grăsime.

Iepuraşul ronţăie de zor un morcovel,
Raţele, de frig, nu mai dorm afară,
Tot tabloul galben pare un pastel...
Asta-i toamna mea, în vacanţa de la ţară!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!