Cu hamburgerii-n gat

M-am obisnuit ca atunci cand ajung ocazional la McDonald's sa navighez si pe Internet de pe telefonul mobil, deoarece toate restaurantele Mac din intreaga lume (mai putin Franta, am inteles, sau tarile sub-dezvoltate) sunt dotate cu wi-fi. Din pacate, de mai bine de un an de zile, la Mac-ul din centru nu mai merge netul. Am schimbat si username-ul, am cerut asistenta (vanzatorii sunt praf), degeaba, cred ca router-ul este stricat si pentru ca, probabil, sunt singurul care le-a spus lucrul asta, nu s-au sinchisit sa-l repare.

Culmea e ca uit mereu de chestia asta si, dupa ce comand, imi aduc aminte ca era mai bine sa ma duc la Gara.

In sfarsit, uite un punct in minus la McDonald's, poate singurul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!