Să ne tot trageți pe dreapta!

Examen de capacitate, azi, la matematică:

Se dă o mașină bună, cu acte lipsă și cu un șofer plictisit, care merge cu viteză regulamentară de la punctul A la punctul B. La mijlocul drumului, la punctul A1, șoferul este văzut de oamenii legii vorbind cu nesimțire la telefon. Să se afle suma amenzilor primite și să se calculeze numărul de zile în care conducătorul auto va sta la cozi să-și recupereze talonul de înmatriculare și plăcuțele de înmatriculare.

Ei bine, dacă școlarii ar fi avut astăzi o astfel de problemă de rezolvat, sigur șmecherașii care nu au pus în viața lor mâna pe manualul de mate ar fi fost punctați mai bine decât copiii inteligenți sau tocilarii. Asta pentru că ar fi dat un răspuns la bâză, adică exact cum s-a și întâmplat cu mine, la Costești. Polițistul respectiv a făcut bâză de Codul Rutier, s-a amuzat că nu a mai găsit niciodată un om atât de în neregulă, și i-a dat drumul! Adică mi-a dat drumul pe străzi așa, nepenalizat!

Mulțumesc Poliția Costești! Nu promit că nu o să mai fac, dar cel puțin asigurarea RCA, expirată de fix 16 zile, am s-o reînnoiesc! Când mi se aduce aminte de ea într-un mod așa de frumos, nu am cum să nu mă revanșez!

Comentarii

Andrei Răduţu a spus…
Caterinca ! Bine ca nu ti-au retinut talonul si alte d-astea. Mai rar oameni draguti asa :)). O seara linistita !
EmaPirciu a spus…
Tu sigur le-ai spus ca te grabesti sa ajungi inapoi la serviciu :P
Canguru' a spus…
Ema, dar chiar nu ma grabeam...
Geocer a spus…
Sigur nu le-ai spus ca esti un fervent sustinator al lui Basescu, cel care ii va da afara!
Canguru' a spus…
Atunci, ca sa se puna bine cu mine, mi-ar fi dat si un girofar

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!