Barcelona, mon amour...

Sunt la Barcelona pentru a patra oara intr-un an si jumatate si simt ca m-am indragostit de acest oras. Cred ca-mi e mai familiar decat Timisoara, Iasi, Ploiesti sau alt mare oras din Romania... E de vis, nu m-as satura niciodata de Barcelona! Din nou insa sunt cu treaba, din nou am venit pe repede-inainte si nu am timp sa vizitez ceea ce am scapat si in celelalte descinderi aici. Dar poate a cincea oara... Sau a sasea...

Am vrut sa vad daca spaniolii sunt deprimati, asa cum se spune la noi in Romania de o buna bucata de vreme. Se stie ca Spania a fost lovita crunt de criza financiara americana, a fost prima tara europeana declarata clar in recesiune. Ei bine, nu prea pare asa la Barcelona! Oamenii sunt aceiasi, plini de viata, pe Ramblas e viata de noapte pana pe la 2-3, iar spaniolii nu se plang prea tare. Am intrebat pe cativa (la receptie, la magazine) si ei nu sunt convinsi ca le e mai greu decat inainte. Sau poate nu vor sa spuna... Ideea e ca cel putin la cazare am fost uimit sa platesc aproape la jumatate pentru un hotel mai bun decat cel la care am stat in august...

M-a distrat azi un pakistanez, sofer de taxi. Bineinteles ca m-a intrebat de unde sunt si, cand i-am zis Romania, el a ras smechereste... Mi-a zis ca are doi prieteni romani: unul care are familie si munceste de crapa si altul care e sofer de taxi, fura de prin magazine si cerseste la Sagrada Familia duminica. Despre asta din urma mi-a spus ca e "gitanos". Da, i-am confirmat si eu ca si in Romania e la fel: suntem impartiti in romani cinstiti si tzigani!

Cand ajung in tara o sa postez si cateva poze de la acest inceput de noiembrie superb la Barcelona, cu vreme primavaratica si oameni iubitori de viata...

PS - Am plecat ca fraieru' si n-am verificat dinainte ce meci pot vedea la Barcelona! A fost Barca - FC Basel in Liga Campionilor si puteam si eu sa cer acreditare daca eram mai atent... Era ceva sublim, mai ales ca meciul a fost arbitrat de Alexandru Tudor! Asta e, invatare de minte, altadata o sa fiu mai atent si la aceste amanunte...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!