Eu votez cu Pendiuc!

Gata, m-am decis: la alegerile parlamentare din data de 30 noiembrie voi vota cu Tudor Pendiuc! Cum? Primaru' nu participă la alegeri? Păi îl văd pe cele mai multe afişe din oraş! E adevărat că e alături de nişte oameni, dar eu pe Pendiuc îl cunosc! L-am văzut alături de Bogdan Pandelică, de Octavian Ştireanu, de Georgiu Gingăraş, toţi de la PSD, dar şi de Andrei Gerea, de la PNL. Cât de mare să fie disperarea şi cât de îngustă mintea şefilor de campanie astfel încât toată lumea să se gândească să se tragă în poze alături de unul dintre cei mai votaţi oameni din România? Vai de capul lor!

Şi Boureanu putea să facă la fel, să apeleze la imaginea lui Băsescu, dar n-a făcut-o, cel puţin deocamdată... Merge pe forţele proprii şi să vedem dacă va izbândi. Nu ştiu dacă o să votez cu el, pentru că poate în colegiul meu apare Adi Copilu' Minune sau Titoaşcă, şi în mod cert lor le dau ştampila (în băşcălie, bineînţeles)... Până atunci, mă distrez să văd cum îşi fac cu disperare oamenii campanie electorală!

PS - Iulian Corbu, de la PDL, era deunăzi într-o discuţie aprinsă, probabil făcând parte din strategia de campanie, într-o benzinărie obscură de la marginea oraşului! Stăteau pe nişte scaune improvizate, în timp ce alături, la o altă benzinărie, există o cafenea de 4 stele. Deh, probabil că e criză financiară şi la ei...

Comentarii

Razvan a spus…
Hai pe sportargesean.ro, iti faci cont si te astept pe forum.

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!