Votează-mă sau te-am ars!

Nu contenesc să mă minunez de "inteligenţa" unor candidaţi care vor să ajungă în Parlament, din judeţul nostru... Sunt total apolitic, am nişte simpatii dar doar atât, însă nu pot să nu mă amuz când văd câtă prostie e în această campanie electorală, câtă umilinţă a candidaţilor şi câtă naivitate... Văd zi de zi afişe şi slogane, unele de bun simţ, altele un pic agresive, şi cele mai multe penibile!

Cel mai aiurea, jenant, penibil și nesimţit slogan mi se pare cel al lui Bogdan Pandelică, de la PSD: "Îmi pasă de tine / Ai încredere în mine", sau cam aşa ceva. Un mesaj mai lipsit de substanţă ca ăsta nu am văzut niciodată, nicio apropiere de alegător, nicio promisiune cât de cât acceptabilă... Doar un fel de declaraţie interlopă, de genul: "Lasă vraja, ştii că vreau doar votu' tău şi altceva nu mă interesează! Dacă nu mă votezi, ţi-am luat gâtu"... Doamne! Şi el mai vrea să devină deputat? Ce drac de campanie îşi face ăsta şi ce echipă de consilieri şi-a ales? Cum crede el că, prin acest mesaj, va reuşi să-şi apropie alegătorii? Mai ales că ştiu toţi angajaţii lui de la Mentor sau de la celelalte firme ce fel de om e... Măcar să fi încercat şi el tot posibilul să câştige încrederea oamenilor care nu-l cunosc... Păcat de campania altora de la PSD... Cea mai profesionistă mi se pare cea a lui Bogdan Niculescu Duvăz. Nu-l voi vota, vă spun 100%, dar mi se pare cea mai tare campanie electorală pe care un candidat şi-a făcut-o vreodată în Argeş! Nu spun mai multe, ca să nu-i fac eu imagine...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!