Început de noiembrie la Barcelona

Aşa cum am promis, revin cu câteva poze pe care le-am făcut la Barcelona în cele câteva zile pe care le-am petrecut aici, într-unul dintre cele mai frumoase şi mai civilizate oraşe din Europa! Un început de noiembrie frumos, calm, cu toate că şi aici se resimte criza financiară prin care trece planeta... Oamenii nu şi-au uitat obiceiurile de a sta pe o terasă la apus de soare, a bea o cafea şi a mânca o specialitate, a citi o carte sau a se plimba pe minunatul La Rambla. E greu pentru spanioli aşa cum este greu şi pentru noi, românii, şi vreau să cred că nu am găsit o Barcelonă tristă, ci una marcată de venirea frigului.

Am văzut însă şi oameni fericiţi la Barcelona, şi aceştia erau elveţieni şi români! Primii au colindat oraşul în ziua meciului din Liga Campionilor, dintre FC Barcelona şi FC Basel. La un moment dat, fiindcă eram îmbrăcat cu un tricou al lui Barca, trei elveţieni m-au îmbrăţişat şi au făcut poză cu mine, crezând că sunt spaniol get-beget, mare fan al Barcelonei =)). Ceilalţi, românii fericiţi adică, erau câteva vedete care au făcut o scuretă escapadă la Barcelona în aceeaşi perioadă cu mine: Tudor şi colegul lui de la Fly Project, Radu de la Crush cu colegul său şi cu iubita, nimeni alta decât Cristina Dochianu, blonda prezentatoare de la Antena 1, precum şi Alexandra Ungureanu. Au zburat cu mine în avion şi la plecare, şi la sosire, şi i-am văzut de câteva ori distrându-se şi pe Ramblas! Păcat că Vodafone-ul mi-a făcut figura şi nu mi-a activat Roamingul, altfel probabil Alexandra Ungureanu şi cei doi de la Crush ar fi fost impresionaţi de soneria de la telefonul meu, care de vreo 2 luni este Hello, melodia lor :D.












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!