FIFA îşi bate joc de Mutu

De câteva zile am început să joc FIFA 2009 pe mobil. Recunosc faptul că m-a prins microbul, deşi până acum, în cei aproape 15 ani de când am acces la computere şi telefoane, niciodată nu am fost atras de jocuri. Îmi place însă FIFA 2009, m-a captivat, deşi mă aşteptam ca interfaţa să fie mai atrăgătoare. "Jucătorii" nu seamănă deloc cu originalii, nici măcar la mişcări, toate meciurile se joacă pe acelaşi stadion, iar antrenorul echipei pe care o reprezinţi e chiar enervant, repetă 2-3 expresii continuu...

Mi-am ales echipa favorită, pe Fiorentina, asta pentru că nu sunt foarte multe opţiuni... Aş fi vrut Ajax sau Dinamo, dar campionatele Olandei sau României nu apar în joc. Nu sunt decât cele ale Angliei, Italiei, Spaniei, Franţei şi Germaniei. Mi s-a părut firesc să aleg Fiorentina, pentru că acolo joacă Adi Mutu, idolul nostru, al piteştenilor. Dar, SURPRIZĂ! Adi Mutu apare acolo sub numele de A. MURGU!!!!!! Murgu? Ce e asta? Bătaie de joc? E posibil ca FIFA, care şi-a dat girul folosirii numelui ei de către producătorii jocului, să nu ştie că pe Mutu nu-l cheamă Murgu? Cred mai degrabă că e sabotaj, mai ales că Mutulică este foarte bine cotat, cinci stele, ceva la nivelul lui Del Piero sau Cristiano Ronaldo! Are nişte execuţii superbe, reuşeşte goluri incredibile şi bate foarte bine loviturile libere şi penalty-urile. În plus, mai cred că a fost sabotat de FIFA şi pentru că producătorii ştiu porecla lui Mutu ("Brilliant goal by A. Murgu"), dar vezi-Doamne au greşit numele lui...

Mai sunt şi alte scăpări, de genul Tamaş la Auxerre, Gilardino - o biată rezervă la Fiorentina, Vieri de culoare, dar sunt mici... Contează mai mult competiţia. Şi mi-a plăcut faptul că am întâlnit un Del Piero incredibil, imposibil de deposedat şi cu un şut fantastic, un Seedorf cu nişte pase în adâncime super, un Pandev ca un taur, un Buffon aproape imposibil de învins, chiar m-a disperat că nu am putut să-i dau gol şi altele... A, funny e că Totti mi-a dat gol din offside şi arbitrul nu a văzut...

Am început un campionat şi, bineînţeles că l-am câştigat detaşat... Fiorentina a avut vreo 9 puncte avans faţă de Juve şi 13 de Milan... Un singur meci am pierdut, cel cu Juventus, în rest am avut doar vreo 2-3 egaluri. L-am făcut pe Murgu golgeter, asta deşi chiar în prima etapă a luat cartonaş roşu şi a stat 3 etape de suspendare! Dar deja m-am plictisit, mai am să joc nişte amicaluri cu echipele tari, gen Manchester, Arsenal, Liverpool, Real Madrid, FC Barcelona sau Bayern... Păcat că nu există Liga Campionilor, aş fi avut ocupare anul acesta!

Comentarii

Anonim a spus…
Mutu apare ca murgu fiindca nu are licenta data de catre FIFA din cauza problemelor cu drogurile. Faptul ca EA nu a pus mana pe licentele jucatorilor este si motivul pentru care campionatul Olandei nu este in joc. Romania nu e in joc pt ca pur si simplu, suntem prea mici si prea putin valorosi. Bafta

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!