Ronaldo, mai rapid decât un Bugatti


Un spot Nike ce-l are în centrul atenţiei pe Cristiano Ronaldo calcă pe urmele controversatelor reclame cu Ronaldinho vedetă. Portughezul, cel mai bun fotbalist din lume, lângă care am avut privilegiul de a sta la mai puţin de 1 metru la Campionatul European de fotbal, se ia la întrecere în sprint cu un Bugatti Veyron pe o distanţă de 100 de metri. Culmea e că-l şi depăşeşte, dar dacă o face cu adevărat, numai el şi Ronaldinho pot ştii... Se pare că totuşi e pe bune, pentru că bolidul pierde la cei 50 de metri în marş-arriere...


Probabil că după acest succes, Cristiano Ronaldo a încercat să găsească limitele şi propriului Ferrari, numai aşa se explică de ce l-a făcut praf pe străzile din Manchester...


Una peste alta, toată cinstea pentru portughez, al cărui fan declarat sunt! De altfel, la EURO am făcut un efort deosebit pentru a-l vedea pe viu la Portugalia - Cehia, unde a făcut un meci fenomenal, demn de valoarea lui. Am fugit ca un nebun la "zona mixtă" pentru a-l vedea de aproape, şi acolo am fost întâmpinat de o armată de bodyguarzi, o desfăşurare impresionantă de forţe menită să îndepărteze orice aparat foto prezent acolo accidental. Cinstiţi cum sunt, jurnaliştii străini şi-au abandonat aparatele la intrare, numai eu am intrat cu telefonul, am anulat blitz-ul şi m-am făcut că înregistrez interviul cu telefonul (ceea ce am şi făcut de altfel). Numai că am apăsat şi pe click pentru o poză de arhivă valoroasă... Telefonul mi-a tras-o atunci, pentru că blitz-ul s-a aprins totuşi (deşi era închis) şi au sărit doi inşi la mine să mi-l confişte! Noroc că m-am mişcat repede şi le-am arătat că înregistrez, plus că nu puteau face scandal deoarece erau chiar lângă Ronaldo, lângă camere video, şi s-ar fi putut naşte o ştire senzaţională! Altfel cred că mi-o furam rău!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!