Din jungla

Aud si ma minunez. Nu pot spune ca am lipsit din oras, fizic, poate metafizic... In 2-3 zile am aflat atatea vesti incat sunt bulversat. Aflu si eu, de exemplu, ca exista doua ziare mai putin in Arges: Observator si Societatea Argeseana cica s-au inchis! Au ramas doar Argesul, Curierul Zilei si TOP! Si dupa cum se vede, primele doua par a fi vesnice, in ciuda tranzitiei, a dificultatilor prin care au trecut, a hulirii sau dezinteresului, Argesul si Curierul par a fi singurele capabile sa duca pe mai departe jurnalistica in judetul Arges. TOP, unde mi-a ramas inima, depinde in mare parte de soarta patronului, cred eu, din-afara vazand lucrurile.

Alta veste pe care am aflat-o si eu de curand e ca noul presedinte al clubului FC Arges este Severius Stancu! Stiam ca Minca este suspendat, dar nu cunosteam interimarul. Acum ce sa spun, Severius... Ca si Cristi, nu e om de fotbal, e doar simpatizant. Ca si la TOP, unde a aterizat din intamplare pentru a-l inlocui pe Iustin Angelescu, la FC Arges Severius o ia de la zero. Nu stiu cat va ramane, dar un lucru e cert: Severius e un om de mare caracter, un tip simpatic, pe care te poti baza in orice imprejurare. Sigur, ii va fi greu la FC Arges, mai ales ca nu-l are alaturi pe Cornel Penescu, dar daca va trece peste perioada asta extrem de dificila, poate fi o solutie de a continua la FC Arges. Cand a venit la TOP a fost privit cu mare neincredere, toti ne feream de el pentru ca stiam ca e omul sefului. Dar in scurt timp ne-am dat seama ca e un tip cu care poti discuta orice, oricum. Dupa ce am plecat de la TOP ne-am mai intersectat drumurile de cateva ori si am stat de vorba cateva minute bune, semn ca atat el m-a apreciat pe mine, cat si ca eu l-am apreciat pe el. Curaj Severerius si mult noroc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!