M-am impacat cu Zlatan

Cei care ma cunosc stiu ca suedezul Zlatan Ibrahimovic a fost fotbalistul pe care l-am admirat cel mai mult dupa despartirea de Van Basten. Deloc intamplator, cei doi au facut istorie la Ajax, clubul meu de suflet, numai ca odata cu trecerea lui Zlatan la Inter Milano, m-am despartit de el. Nu m-au mai interesat geniul lui, fazele si driblingurile incredibile, va vine sau nu sa credeti, nu am urmarit niciodata vreun meci de-al lui la Inter! De ce? Pentru ca, ca tot omul (cacofonia e voita), am simpatii si antipatii, iar Inter e genul de echipa pe care o urasc sincer. Nu pot spune ca am un motiv, dar pentru mine Inter e ca ciresele: nu le sufar, desi habar n-am de ce... Imi provoaca greata, scarba, stare de voma...

Atunci cand credeam ca l-am uitat pe Zlatan (desi la EURO am facut ce am facut si am fost la doua meciuri ale Suediei doar pentru el), iata ca face o miscare incredibila! Se muta la Barcelona! Cred ca sunt ultimul om de pe planeta care a aflat transferul, dar sigur sunt cel mai fericit! Sa plece el, idolul meu, de la clubul pe care-l urasc sincer la cel pe care-l iubesc dezinteresat, din orasul cel mai frumos din lume, e cea mai buna veste pe care am primit-o in acest an nenorocit.

Multumesc Zlatan! Te voi iubi mereu (pana te vei intoarce la Inter)!

PS - E un paradox: nu pot sa ma hotarasc cu ce echipa simpatizez din Spania: Real sau Barca... Dintotdeauna mi-au placut amandoua, fiecare are farmecul ei special si niciodata nu mi-a sarit in ochi mai mult vreuna dintre ele. Iar transferurile lui Real din ultimul timp nu fac altceva decat sa-mi readuca placerea de a vedea campionatul spaniol cu cea mai mare atentie si placere!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!