Sexting sucks


Am intrat zilele trecute intr-o librarie pentru a vedea ce mai e nou, imi place din cand in cand sa fac un radar al aparitiilor noi, pentru ca sunt convins ca nu tot ce apare pe piata editurilor din Romania se vinde odata cu Jurnalul, Adevarul sau Gazeta Sporturilor.

Asa am dat cu ochii de cartea Loredanei, Sexting. Curios sa vad in primul rand ce abordare are in subiectele de care aflasem din stirile de la Pro si Acasa, am deschis-o. Si acolo mare surpriza chiar de la prima rasfoire: cartea e foarte tamp si naiv machetata, pana si carticelele pentru copii sunt mai atragator facute! In primul rand formatul este foarte mic, ceva de genul fotografie 9 pe 14, adica iti scapa printre maini! In al doilea rand, scrisul este foarte mare, loc suficient intre randuri cat sa nici nu poti citi in diagonala, fiindca te pierzi in hartie alba si, nu in ultimul rand la o prima evaluare, hartia e proasta.

Am trecut peste aceste inconveniente, cu toate ca ma asteptam la o prezentare excelenta, doar nu o data sotia numarului 2 din trustul Pro lanseaza o carte, ca sa nu mai adaug aici ca aceasta este si o vedeta cu pretentii... M-am uitat pe continut: E PUERIL! Parca sunt gandurile unei fetite in pragul adolescentei, care descopera prima data cuvinte interzise precum clitoris, penis, cunningulus si altele... Intr-un capitol, Loredana se apuca sa dea definitia clitorisului si sa ne spuna cat este el de important si cat de bine ar fi sa se scrie mai mult despre el! Oh, my God!

Slaba, slaba, slaba! Cartea e slaba rau, si nu spun asta in calitate de critic literar. E varza! Plus ca ma asteptam sa vad povestiri de alcov despre iubirile ei, sa vad desprinderea de pudibonderie si asumarea unei vieti sexuale de cuplu sau, de ce nu, de adulter! O asa carte sigur ca s-ar fi vandut ca painea calda, mai ales ca pe coperta troneaza o Loredana sexoasa pe care o stim cu totii. Nimic din toate acestea, poate daca ar fi luat lectii de la Laura Andresan ar fi vazut cum se scrie.

PS - In lipsa de alte carti pe acasa, biblioteca am desfiintat-o si am mutat-o la tara, am citit dupa "experienta Loredana" cartea Danei Budeanu, Lectie de Stil (sau cam asa ceva). Nici nu se compara, e o carte scrisa excelent de o tipa nota 10 (cel putin ca stil).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!