I Love Hannah Montana!


De la celebrul Seindfeld nu am mai urmărit zi de zi un serial tv cu atât de multă pasiune cum fac azi cu Hannah Montana! Sigur, mi-au mai plăcut şi altele, cum ar fi Nip Tuck, Prison Break şi Californication, dar ele aveau altă frecvenţă, săptămânală. Poate ziceţi că m-am tâmpit, dar am o febleţe pentru acest serial de fetiţe tocmai datorită relaţiei extraordinare dintre Hannah şi tatăl ei, relaţie care e mult mai strânsă în afara micului ecran deoarece Miley Cyrus este chiar fiica fostului mare cântăreţ de country Billy Ray Cyrus (interpretul cântecului Achy Breaky Heart)! Poate o să râdeţi de mine, dar în dialogurile dintre Hannah şi Robbie Ray mă identific eu şi cu Erika, fetiţa mea. Ba chiar şi fizic eu zic că semănăm... Şi nu sunt un fan Hannah Montana de ieri, de azi, ci chiar de la primele episoade derulate pe Jetix (acum Disney Channel).

Prin urmare, am urmărit evoluţia ei ca actriţă şi ca artistă îndeaproape şi pot să spun că are nişte melodii excelente! Unele dintre ele s-au lansat odată cu filmul, cele de pe primul album, dar Miley s-a descotorisit o perioadă de Hannah aşa cum fac marile vedete, care încearcă şi o carieră solo pe lângă cea de grup, şi a scos câteva melodii fantastice. Una dintre ele, See You Again, care nu a fost promovată aproape deloc în România, a fost hit de TOP 5 Bilboard în State.

În noul sezon Hannah Montana (al treilea) difuzat pe Disney Channel am regăsit o Miley adolescentă, dar la fel de nebunatică şi haioasă. Ce mă bucură foarte tare e că a făcut şi în lumea filmului pasul de la o fetiţă blondă/şatenă simpatică la o actriţă adevărată, ea urmând a avea un rol important în Sex and the City 2!

Dacă vreţi să citiţi cu adevărat o poveste de succes, daţi pe pagina ei de la Wikipedia!

NICIO ZI FĂRĂ HANNAH MONTANA!

Comentarii

BMD a spus…
link exchange?

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!