Istorie pură

Sunt pasionat de foarte mulţi ani de fotografie, dar nu am progresat niciodată de la stadiul de amator. În şcoala gimnazială am făcut, împreună cu prietenii şi colegii mei Laurenţiu, Sorin şi Gaşpar un curs de fotografie la Palatul Copiilor din Piteşti, multe dintre încercările naive de atunci umplându-mi acum sertarul de amintiri frumoase. Fac poze şi eu, multe, dar le fac pentru amorul propriu. Umblu cu aparatul în maşină, iar dacă nu-l am la mine, mă folosesc de telefon. De asemenea, mi-am făcut o listă de fotografi români preferaţi, ale căror site-uri le vizitez din când în când, cu speranţa că imaginile lor spectaculoase îmi vor alina cât de cât sufletul şi-mi vor sătura setea de visare cu ochii deschişi.

Inutil să vă spun că am văzut până acum sute, poate mii de fotografii uluitoare... Am descoperit însă recent pe blogul Cristianei o scurtă istorie a fotografiei, extrem de interesantă! Vă invit să vă aruncaţi un ochi, este palpitant să vezi cât şi cum a evoluat lumea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!