Parcaţi vă rog!

Azi am intrat pentru prima dată în parcarea supraterană din spatele BCR-ului. Nu aveam cine ştie ce treabă prin Centru, puteam să las maşină în alt loc pentru câteva minute, dar am zis să văd ce lucrare au făcut cei de la Primărie. Şi vă spun de la început că am fost încântat. Nu că vreau să îi laud pe edilii şefi, dar parcarea asta nouă rivalizează cu parcările din Viena sau Zurich, acolo unde anul trecut am lăsat maşina zilnic pe perioada Campionatului European de fotbal. Totul e nou şi bine organizat, intrările şi ieşirile sunt semnalizate foarte bine, spaţiu este destul de manevră. Mă aşteptam să nu fie prea multe maşini, dat fiind faptul că piteştenii le lasă "alandala" numai pentru a evita plata unui leu pe oră în parcările din oraş, dar am fost surprins să văd că primele două niveluri sunt arhipline! Bine, dup-aia mi-am dat seama şi de ce: încă nu e pe bani... Un sincer BRAVO!






PS - Şmecherii nu se sinchisesc să intre în parcare. Nesimţirea lor pute. Se vede şi se simte în ultima imagine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!