Kangoo Jump

Navingând în derivă azi, am dat peste un site care e rudă cu mine: www.kangooaerobic.ro. Astfel am descoperit şi eu că există un sport, numit kangoo jump, este o latură a aerobicului, cu particularităţile sale. Cea mai vizibilă e aceea că mişcările sunt efectuate în ghete speciale, numite kangoo boots. Când le-am văzut, mi-am adus aminte că am văzut în primăvară, în Herăstrău, un tip cu ghete dintr-astea, alerga pe alee şi făcea nişte sărituri uimitoare!

Ce e senzaţional, dacă aveţi curiozitatea de a intra pe site-ul lor, e că acest sport îţi face un abdomen incredibil! Vreau şi eu, vreau şi eu! Nu mai vorbesc de modelarea întregului corp... Sunt şi comentarii interesante, nu numai poze, testimonials din partea celor care practică deja de ceva timp kangoo jump. Păcat că nu sunt ore şi în Piteşti, dar nu e exclus să apară, fiindcă am văzut că au venit deja cei de la Bucureşti de două ori pe aici: odată la Piteşti şi altă dată la Bascov.

Comentarii

diana a spus…
Buna,

Diana este numele meu :) si site-ul http://www.kangooaerobic.ro este al meu. Am vazut ca au intrat oameni de aici pe site-ul meu si asa am descoperit ca ai scris despre ghete :). Ma bucur ca-ti plac. Da am fost la Pitesti si la Bascov si cand mai venim postam pe site.
Canguru' a spus…
Ma bucur Diana, chiar ma bucur. O sa urmaresc site-ul si o sa vin si eu data viitoare.
Mult succes in activitate

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!