Cleopatra Romei

În avanpremiera filmului Cleopatra, cu Angelina Jolie, despre care am amintit mai jos, mi-am propus să-mi reîmprospătez informaţiile despre controversata regină a Egiptului. Aşa că am citit cartea biografică a neamţului Emil Ludwig, scrisă în prima parte a secolului trecut. Un pic plictisitoare, dar plină de amănunte interesante. Mi-a adus aminte de poveştile ei de dragoste cu Cezar şi Marc Antonius, de războaiele purtate cu Octavian şi cu perşii, dar şi de trăsăturile Cleopatrei, care s-au transmis în istorie: frumuseţe, ingeniozitate, şmecherie...

Întâmplarea a făcut ca, pe Univers Channel, să prind două episoade ale serialului Roma exact din perioada în care Antonius sfârşea penibil la Alexandria, când el şi Cleopatra se sinucideau fiindcă Octavian îi încercuise şi nu mai aveau scăpare. Nu am urmărit serialul pe HBO, nu ştiu de ce, acum îmi pare rău, dar ce ştiu sigur e că producătorii au greşit grav în alegerea actriţei care a întruchipat-o pe Cleopatra. O fiinţă urâtă de-a binelea, ştearsă, chiar nu avea niciun farmec. Şi în niciun caz, farmecul Cleopatrei. De-abia aştept s-o văd pe Angie, sigur va rupe! Problema e că nu mai apare în 2011, imdb anunţă că termenul e 2013!

Comentarii

Geocer a spus…
Pana-n 2013 o sa ajunga si Angelina aia batrana si urata! La cat machiaj isi pune pe fata, sa nu crezi tu ca n-o sa faca o gramada de riduri.
Ileana Andrei a spus…
Deci nu il mai vedem ca vine sfarsitul in 2012....

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!