Dans, dans, dans

Adică trei zile de dans, la concursul Dansul Florilor, competiție tradițională, care a ajuns la a 23-a ediție. Începe vineri, continuă sâmbătă și are punctul culminant duminică, cu desemnarea câștigătorilor, ce se vor alege din cei aproximativ 1.400 de concurenți din toată țara. Sincer, aș vrea să fie aceeași nebunie ca la Tg. Mureș, unde 3-4 mii de spectatori s-au călcat în picioare în cele două zile și jumătate de concurs! Și unde l-am întâlnit pe Mihăiță... :P


M-am arătat dispus și eu să ajut cum pot, mai ales că Fredy Schieb îmi este foarte bun prieten și este organizatorul. Săracul, ce a fost pe capul lui... E, n-am făcut eu mare lucru, fiindcă are Fredy o grămadă de prieteni (mare lucru), dar cel puțin i-am ridicat moralul, atunci când ne-am văzut. Eu și ceilalți ”dansatori” de la Total Dance, clubul lui.

Se anunță trei zile superbe, cu dans și grație și atmosferă minunată. Iar dacă, cumva, prin absurd, vă plictisiți, se rezolvă și asta: Tritonic s-a instalat cu un imens stand de cărți la Sala Sporturilor, de unde se pot achiziționa până și ultimele apariții ale editurii: cărțile lansate vinerea trecută, la Pitești, în frunte cu vedeta Sărutul Morții, thrillerul captivant al Oanei Stoica Mujea și Adei Pavel.

Comentarii

Geocer a spus…
Aha, acum inteleg de ce s-a implicat Oana asa de tare!
Canguru' a spus…
Intelegi gresit. Vino si tu duminica la Sala Sporturilor, nu mai sta la televizor, ca s-a terminat si Congresul...

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!